شهرابی رئیس مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان شد


ساعت: 11:57
تاریخ ارسال: 1401/06/14
کد خبر: 1895279

این مراسم به منظور تجلیل از مدیرکل سابق حراست و معارفه رئیس جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرپرست وزارت ورزش و جوانان و معاونین وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدای این دیدار با قدردانی از زحمات شهیدی بیان کرد: ایشان نگاه مثبتی به نقش حراست در ورزش دارند. این ورزش سال هاست که با کمک، فعالیت ها و موقعیت حفاظت آشناست. با این حال، در زمان‌های مختلف ما از دسترسی پیشگیرانه، تجزیه و تحلیل، هشدارها و توصیه‌های امنیتی استفاده کرده‌ایم که واقعا مفید بوده‌اند.

سجادی ضمن خوش آمدگویی به حسین شهرابی رئیس جدید مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با بیان تجربیات خود در حوزه حراست از جمله حراست مجموعه ها و ادارات ورزشی، برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سید حسین خجتی، رئیس سازمان امنیت کشور، تردد افراد در سازمان ها و وزارتخانه ها را به امداد تشبیه کرد و با تاکید بر اینکه در حرکت به سمت برنامه محوری حرکت می کند، گفت: امیدوارم با حضور یک طرح جدید مسئول حراست وزارت ورزش و جوانان، طرح ها و ایده های جدیدی اجرا می شود.»

حسین شهرابی که به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود، مسئولیت مدیرکل حراست فیزیکی صدا و سیما را بر عهده داشت. از سوابق شهرابی می توان به ریاست حراست مرکزی شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل حفاظت فیزیکی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس انجمن سپک تاکرا اشاره کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید