واکنش مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات حاشیه مسابقات ووشو


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883437

واکنش مجید شهیدی به اتفاقات رخ داده در حاشیه مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان کشور.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به درگیری رخ داده در حاشیه مسابقات ووشوی قهرمانی نوجوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی گفت: با وجود اینکه فدراسیون درخواست کمتری داشت. از نیروی کمکی برای امنیت استفاده شود، هیچ حادثه خارج از قاب در اجرای مسابقه رخ نداده است یا اختلالی وجود ندارد.

وی با محکومیت اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات تصریح کرد: پدر یکی از شرکت کنندگان به نتیجه مسابقه فرزندش اعتراض کرد و به همین دلیل به زور وارد محوطه گرمایش شد و در همین حین درگیر شد. مدیران و تحت تعقیب تعدادی از ورزشکاران نیز به آن واکنش نشان دادند.

شهیدی افزود: محل غیراستاندارد گرم کردن و تمرین ورزشکاران به مسئولان برگزاری مسابقات گزارش شد که متاسفانه به این مشکل توجهی نکردند. در روز دوم مسابقات علاوه بر تغییراتی که در قسمت گرمایش برای شرکت کنندگان ایجاد می شود، از ورود آنها به سالن با هر عنوانی جلوگیری می کنیم.

شهیدی با محکومیت اتفاقات رخ داده در حاشیه این مسابقات گفت: مسئولان فدراسیون ها و هیأت های استانی باید علاوه بر قهرمانی، اخلاق حرفه ای و قهرمانی را به این ورزش بازگردانند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید