کرمانشاه؛ میزبانی مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879035

این را رئیس مرکز قرآن و عترت بنیاد و خیریه کشور اعلام کرد؛

حمید مجیدی مهر گفت: استان کرمانشاه در حالی میزبان مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی خواهد بود که شرکت ها و موسسات زیادی آماده میزبانی از این مسابقات بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، حمید مجیدی مهر امروز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سالن هیئت مدیره صندوق کل کرمانشاه برگزار شد، گفت: با ارزیابی های دقیق و مستمر، کرمانشاه در بین در تمام استان های کشور در سال 1400 رتبه اول فعالیت های قرآنی را کسب کرد.

رئیس دارالقرآن سازمان نذورات و امور خیریه افزود: استان کرمانشاه میزبان مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن خواهد بود و این در حالی است که شرکت ها و مؤسسات بسیاری آماده میزبانی از این مسابقات بودند.

وی خاطرنشان کرد: این امر به برکت توفیق عملکردی و مدیریتی این استان محقق شده و سرنوشت بهترین حافظان و قاریان به این استان سپرده خواهد شد.

مجیدی مهر گفت: این رویداد بزرگ قرآنی به صورت زنده و زنده از شبکه های مختلف پوشش داده می شود تا پیام قرآن به تمام دنیا منعکس شود.

وی افزود: در مرحله مقدماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیش از 500 نفر از نفرات برتر قرآنی کشور در کرمانشاه داوری می شوند.

مجیدی مهر گفت: در مرحله نهایی مسابقات در بخش های ترتیل، ترتیل، حفظ کل و پنج جزء استان خوزستان با یکدیگر به رقابت می پردازند و برگزیدگان این دوره در سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن شرکت می کنند. .

وی خاطرنشان کرد: رویداد بزرگ آموزشی آذرماه و مسابقات بین المللی در قم برگزار می شود، نگاه قرآن در استان کرمانشاه قابل توجه است که جای تشکر دارد.

رئیس دارالقرآن سازمان نذورات و امور خیریه کشور گفت: این سازمان به دنبال ایجاد شیوه های نوین مسابقات است و هدف اصلی از برگزاری مسابقات قرآنی فراهم کردن بستری برای جامعه است. قرآن کریم را بهتر بفهمیم. تشویق به تدبر در قرآن کریم.

وی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب در زمینه حفظ 10 میلیون نفر از طلاب قرآن کریم تاکید دارند، تلاش می کنیم جلسات قرآن در منزل را توسعه دهیم و در این راستا اقدامات زیادی در سازمان خیرین انجام می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید