آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم/ استان کرمانشاه 3 شرکت کننده دارد.

ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793721

حجت الاسلام محمد صالحی از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: استان کرمانشاه در بخش پایانی مسابقات در رشته ترتیل، درس خواهر و برادر و نماز سه شرکت کننده دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد صالحی درباره مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم به مرصادنیوز گفت: استان کرمانشاه در فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته قرائت خواهران و برادران و نماز سه شرکت کننده دارد.

مدیرکل کمک های خیرین و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: هم اکنون در آخرین مرحله از این دوره مسابقات قرآن در رشته قرائت پژوهشی خواهران زهرا سهرابی و پژوهش خوانی وحید نظریان در حال برگزاری است. برادران و در طاهره ایران نماز برپا است.»

حجت الاسلام صالحی گفت: وحید نظریان علاوه بر حضور در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره قرآن کریم به مسابقات بین المللی نیز راه یافته است.

وی گفت: مرحله نهایی این دوره از مسابقات قرآن کریم امروز بیست و نهم بهمن ماه در سالن اندیشه تهران به صورت حضوری و با کمترین مهمان آغاز شد و تا 12 آذرماه ادامه دارد.

مدیرکل کمک ها و فعالیت های خیریه استان کرمانشاه گفت: امسال به شرط تاج مسابقات کشوری در دو مرحله نیمه نهایی و پایانی برگزار شد که فایل صوتی نفرات برتر مرحله استانی به شماره 12 کرمانشاه پایتخت اعزام شد و پس از آن نفراتی که بالاترین امتیاز را کسب کردند به فینال راه یافتند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در تیر و مرداد، مرحله استانی شهریورماه و مرحله نیمه نهایی در آبان ماه برگزار شد و هم اکنون مرحله نهایی در حال انجام است.

مدیرکل نذورات و فعالیت های خیریه استان کرمانشاه افزود: در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه 400 شرکت کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خودکشی کردن

دیدگاهتان را بنویسید