کسی که ساپینتو را متوقف کند. آیا استثنا فقط برای یحیی گل محمدی است؟

کسی که ساپینتو را متوقف کند.  آیا استثنا فقط برای یحیی گل محمدی است؟

بهادر عبدی ضمن انتقاد از مماشات مسئولان فوتبال ایران با سرمربی استقلال گفت: نمی دانم چرا کسی نیست که جلوی ساپینتو را بگیرد؟ با یکی از مربیان تیم های مقابل دعوا می کند یا تهاجمی می شود اما هیچ اتفاقی نمی افتد. به نظر می رسد مربیان خارجی در فوتبال ما مصونیت خاصی دارند.

وی ادامه داد: مشکلی که باعث شد بگویم این فصل آخر است. ممنوعیت فقط برای آقای یحیی گل محمدی است؟ محرومیت فقط برای سرمربی پرسپولیس است؟ رفتار آقا یحیی در فصل گذشته زمانی بدتر از این بود که به تصمیم داور در دربی اعتراض کرد و اشتباه داور تا حد زیادی سرنوشت جام قهرمانان لیگ بیست و دوم را تغییر داد اما سرمربی پرسپولیس با محرومیت شدیدی مواجه شد. این رفتار دوگانه درست نیست.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: این مرد یک روز با آقای جواد منافی بازیکن سابق تیم ملی و مربی نساجی پرسپولیس و مازندران دعوا می کند و یک روز هم با کادر فنی آقای کالا نویی تکان نمی خورد. البته من با ساپینتو مشکلی ندارم و مشکل من سرمربی استقلال یا سمت او نیست، بلکه تکرار یک سری رفتارها و عدم برخورد با آن است که جامعه فوتبال را به فکر فرو می برد.

عبدی همچنین تاکید کرد: در همین استقلال مربیانی با شخصیت و با اخلاق مثل شادروان ناصر حجازی یا مرحوم منصور پوحیدری داشتیم که سرشناس و محبوب بودند. بحث بر سر رفتار زشت و نامتعارف است و این رفتار دوگانه و برخی تبعیض ها آزاردهنده به نظر می رسد. بالاخره یکی رو پیدا کن و دست از این رفتار بردار.

بازیکن تکنیکی و سرعتی پرسپولیس در سال های نه چندان دور درباره وضعیت فعلی این تیم نیز گفت: خدا را شکر امسال جنسیت پرسپولیس بهتر شده است. ببینید تیم با علیرضا بیرانوند در داخل ویکت بیمه شده است. قبل از او مرتضی پورعلیگنجی، گیورگی گلسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، یورگن لوکادیا و بازیکنان قدیمی پرسپولیس از هر نظر به ما آرامش می دادند. این تیم در حال حاضر شانس اول قهرمانی است زیرا در بین این بازیکنان مستعد تیمی با تجربه و آزمایش شده نیز حضور دارد.

وی ضمن تقدیر از یحیی گل محمدی خاطرنشان کرد: آقای یحیی یکی از بهترین، فنی ترین و در عین حال با اخلاق ترین مربیان ایران است. او تجربه کافی داشت و همه دیدیم که چگونه با هوشمندی و خریدهای خوب نقاط ضعف فصل گذشته را به نقاط قوت تبدیل کرد. امیدوارم امسال پرسپولیس به حق واقعی خود برسد و با این تیم تمام جام های ممکن را به دست آورد.

بهادر عبدی درادمه افزود: باید از آقای رضا درویش هم یاد کنیم. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم در فصل نقل و انتقالات بدون هیاهو تیمش را برای قهرمانی بست. در واقع کلید قهرمانی هر تیمی فصل نقل و انتقالات است و او کار را برای آن با خریدهای خوب از لیست یحیی گل محمدی آغاز کرد و حالا می بینیم که تیم به بالای جدول رسیده و شانس اول قهرمانی را دارد.

وی در پایان یادآور شد: شاید تنها چیزی که بتوان از این فوتبال ایراد گرفت، خالی بودن استادیوم ها باشد. فصل گذشته اتفاقی در تبریز افتاد و تماشاگران حریف به امید عالیشاه و پرسپولیسی ها سنگ تمام گذاشتند. بدترین الفاظ را در مورد آقای یحیی به کار بردند و حالا پرسپولیسی ها را از تماشاگر محروم کردند! دلیل این تصمیم را نمی فهمم اما می دانم که فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد. زیبا نیست و امیدوارم هیچ وقت شاهد اینگونه محرومیت های تماشاگران برای پرسپولیس و سایر تیم های پرطرفدار نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید