یحیی گل محمدی نقل و انتقالات را متوقف نمی کند هشدار سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی نقل و انتقالات را متوقف نمی کند  هشدار سرمربی پرسپولیس

یحیی گل محمدی درباره آخرین وضعیت پیش فصل پرسپولیس گفت: از سه هفته پیش تمرینات را شروع کردیم و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. برنامه های تدارکاتی را با انجام 4 بازی دوستانه و تمرین در نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه می دهیم و دو بازی دیگر تا قبل از شروع لیگ در نظر گرفته شده است.

وی درباره جذب مهاجم و نگرانی هواداران در این زمینه گفت: بعد از پایان فصل قبل یک مهاجم خارجی را به باشگاه معرفی کردم که در نیم فصل قبل به دنبال او بودیم و نامش را از قبل همه می دانند. سه هفته پیش با او توافق شد و قرار بود بیاید اما باشگاه گفتند ما برای انتقال پول مشکل داریم و بعد از آن زمان زیادی از دست رفت که این بازیکن در تمرینات تیمش مصدوم شد و پس از مشورت با کادر پزشکی ما به این نتیجه رسید که در این شرایط نمی تواند به تیم کمک کند. همچنین گادوین منشا هم باید جذب می شد و خودش هم علاقه داشت به پرسپولیس بپیوندد اما با وجود اینکه کمتر از رقم مورد نظرش بود، نمی دانم چرا به این راحتی او را از دست دادیم.

گل محمدی ادامه داد: 4-3 بازیکن از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی شدند که گزینه های خوبی بودند اما خبری از آنها نشد و باز هم سه روز پیش یک مهاجم برزیلی را برای تکمیل کار نقل و انتقالات به باشگاه معرفی کردم. . من از باشگاه خواستم تا با توجه به نیازهای تیم در این پست برای یک مهاجم خوب هزینه کند، حتی اگر این بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. تمام بازیکنانی که در این فصل به خدمت گرفتیم، بازیکن آزاد بودند و باید برای به دست آوردن یک مهاجم خوب پول خرج کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: مهاجمان سطح بالا و خوب در بازار جهانی خیلی کم هستند که آزاد باشند و مطمئنا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی ماند. با این حال گزینه های مختلفی را به باشگاه ارائه کرده ام و با توجه به زمان کوتاهی که تا شروع لیگ داریم، انتظار دارم این موضوع هر چه زودتر حل شود و با ترکیب کامل وارد مسابقات شویم.

وی خاطرنشان کرد: برخی مطرح کرده اند که نمی خواستم مهاجم خارجی بیاورم و تیم را تقویت کنم اما این درست نیست. ما مهاجمان خوبی داریم، اما باید در حمله گام برداریم. در حال حاضر دو مهاجم این تیم مصدوم هستند و تا سه هفته آماده بازی نخواهند بود، بنابراین قطعا باید این پست را تقویت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید