هشدار یحیی گل محمدی به باشگاه نقل و انتقالات

هشدار یحیی گل محمدی به باشگاه نقل و انتقالات

به نظر می رسد رضا درویش با وجود التماس یحیی گل محمدی برای تمدید قرارداد 4 بازیکن پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه است. یحیی گل محمدی اسامی 5 بازیکن پرسپولیس را برای تمدید در اختیار رضا درویش قرار داد. آن 5 بازیکنی که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده گئورگی گلسیانی، سعید صادقی، میلاد سرلک، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه هستند که به نظر می رسد بدون کاپیتان اول این تیم تمدید با 4 بازیکن دیگر کار آسانی نیست. قانون جدید سقف بودجه به علاوه ممنوعیت امضای قراردادهای دلاری با بازیکنان خارجی، مهمترین مانع برای تمدید با گلسیانی است.

سعید صادقی با 15 میلیارد تومان یا 18 میلیارد تومان (با اختیار) گران ترین بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بود. بنابراین در فصل جدید زیر 20 میلیارد تومان تمدید نمی کند! میلاد سرلک نیز یکی از ارکان خط هافبک یحیی گل محمدی است و سرمربی پرسپولیس به دلیل ویژگی های بازیساز، بازی ساده و اشتباهات کم شماره 10 تمدید قرارداد او را برجسته کرد. عیسی آل کثیر که گفته می شود پیشنهادی دارد. 30 میلیارد تومان از یک تیم صنعتی و قراردادش تمام شده است. این مهاجم خوزستانی مهمترین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رساند و در دربی برگشت با استقلال گلزنی کرد تا این تیم قهرمان لیگ بیست و سوم شود. امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس نیز به اتمام رسیده و به دلیل گلی که در فینال جام حذفی برای استقلال به ثمر رساند تا عنوان قهرمانی تیمش را قطعی کند، حالا جزو کسانی است که باید با تمدید موافقت کند.

علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلیگنجی را از تیم ملی به این نفرات اضافه کنید. دو بازیکنی که با وجود قرارداد دو ساله با پرسپولیس، بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری دارند که هر کدام از این دو می توانند با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار از پرسپولیس جدا شوند و آزادند به هر تیمی که می خواهند بروند. اگر این هفت بازیکن را کنار هم بگذارید متوجه می شوید که ستون فقرات پرسپولیس را تشکیل می دهند. نفراتی که هر کدام از عوامل اصلی و تاثیرگذار در قهرمانی دوگانه پرسپولیس بودند و مطمئنا نظرات خوبی از مشتریان دارند.

رضا درویش برای تمدید با این بازیکنان ابتدا باید شرایط فصل گذشته به اضافه گزینه قهرمانی پرسپولیس را به آنها بپردازد و به فصل گذشته بسنده کند. کاری که بسیار دشوار به نظر می رسد; علاوه بر این، این مهره های سرنوشت ساز برای فصل جدید نیاز به پیش پرداخت دارند!

دیدگاهتان را بنویسید