یحیی گل محمدی: دست از رقابت با پاپ استقلال بر نمی داریم/ در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشتیم

یحیی گل محمدی با ابراز خوشحالی از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: در دیداری بسیار سخت پیروز شدیم. بازی با تیم آلومینیوم همیشه سخت است زیرا آنها حریف سرسختی هستند. البته امروز در چند خط ناهماهنگ نمایش دادیم اما باز هم پیروز شدیم و به بازیکنان تیم به خاطر این موضوع تبریک می گویم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه دو ذخیره اش موفق شدند خاطرنشان کنند: بازیکنانی که از زمین بیرون آمدند زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. دو بازیکنی که وارد زمین شدند و گل زدند، انرژی زیادی داشتند و این انرژی به آنها کمک کرد تا به گل برسند. وقتی یک تیم می برد، کل تیم برنده می شود و وقتی می بازد، برای من باخت است. با تشکر از همه برای تحمل سختی ها تا اینجا.

گل محمدی درباره ادامه رقابت های قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم قهرمان این ماراتن می شود، گفت: هفته های زیادی تا مشخص شدن قهرمان باقی مانده است. استقلال تیم انگیزه دارد و امسال تقویت شده و تیم خوب و قابل احترامی است. آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند و در این فصل به خوبی پیروز شدند. در نقل و انتقالات این فصل به دلیل مشکلات شدید ظاهر نشدیم اما تسلیم نمی شویم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و قهرمانی های زیاد به آنها انگیزه می دهد و با این تجربه تا آخر می جنگند و انگیزه خود را از دست نمی دهند.

وی در خصوص شرایط رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: این دیدار اولین بازی رامین بود و عملکرد خوبی داشت اما هنوز جای پیشرفت دارد. شرایط او از نظر بدنی و تاکتیکی عالی نیست اما این بازی ها به پیشرفت او کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات در روند تیمش تاثیری خواهد داشت یا خیر، خاطرنشان کرد: برخی اتفاقات مختص فوتبال ایران است؛ این اتفاقات برای تیم ملی فوتبال ایران رخ می دهد. من شخصاً به این مسائل توجه نمی کنم، چون بحث های فنی و غیر فنی ریز و درشت داریم. هرکسی که می خواهد رئیس فدراسیون شود باید روی کارمان تمرکز کنیم و به مشکلاتمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم. من کاری به این چیزها ندارم و داریم کار خودمان را می کنیم.

گل محمدی در نشست خبری گفت: بازی را برای خودمان سخت کردیم چون زیر فشار حریف نتوانستیم خوب کار کنیم. ما قبلا نتوانستیم فرم تیم را نشان دهیم و به دلیل فشار حریف یا روحی و جسمی خودمان، بازی معمولی را نداشتیم. حریف ما فشار زیادی آورد و بازی ممکن بود با تساوی تمام شود و حتی آنها هم برنده شوند. ما باید در این مورد کمی حساس تر و نگران باشیم. بازی امروز درس خوبی برای ما بود تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شویم و باید به صورت تیمی کار کنیم. این دیدار می تواند در آینده بیشتر به پرسپولیس کمک کند. از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کردند. بازی آسانی نبود و ذهنیت برنده بازیکنان بیش از بحث فنی به ما کمک کرد و این قهرمان قهرمان در نتیجه بازی امروز در سال های اخیر تاثیرگذار بود.

دیدگاهتان را بنویسید