کشف سلاح غیرمجاز در زابل


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914232

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 6 قبضه سلاح غیر از کلت و وینچستر در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 6 قبضه سلاح غیر از کلت، کمری و وینچستر در شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ “مرتضی جوکار” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سلاح غیرمجاز توسط مردم در شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی و پلیس امنیت عمومی زابل قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: عوامل زبده اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت افراد تحت تعقیب را شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی در بررسی مخفیگاه آنها موفق به کشف 4 قبضه اسلحه کلت به همراه 10 فشنگ و همچنین 2 قبضه اسلحه وینچستر شدند. توقیف شدند.

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین اولویت های پلیس را مقابله با جرایم خشن اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پلیس با حاملان و دارندگان سلاح های غیرمجاز برخورد قاطع خواهد داشت و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در این زمینه سریعا مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید