کشف ۲۷ معدنچی غیرمجاز در یاسوج


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808317

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

جمال معتمدی زاده گفت: ۲۷ معدنچی غیرمجاز به ارزش تقریبی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دو منزل مسکونی در یاسوج مرکز استان کشف شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمال معتمدی زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در زاگرس گفت: در پی اطلاع همکاران بلوک غیرمجاز برق و همکاری پلیس، 27 معدنچی غیرمجاز در دو منطقه کلانشهر یاسود پلیس اقتصادی به دام افتادند.

وی با بیان اینکه دو نفر شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: با توجه به کاهش نسبی دمای هوا در هفته های آینده و کاهش ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی به دلیل کاهش بارندگی، کلیه مشترکان برق استان موظف به رعایت موارد زیر هستند. مدل های مدیریت مصرف و کاهش مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف، هرگونه استفاده مشکوک از حفارهای غیرمجاز 121، 113 و 114 را گزارش می کنند و از پاداش نقدی تا سقف 20 میلیون تن بهره مند می شوند.

معتمدی زاده همچنین با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف در کاهش هزینه های برق خاطرنشان کرد: تمام تلاش صنعت برق ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از وقفه های ناخواسته است، اما متاسفانه برخی در این شرایط به فکر سود بیشتر و تولید بیت کوین هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: استفاده غیرقانونی از برق برای رمزگذاری غیرمجاز موجب قطعی برق شده و علاوه بر آسیب رساندن به سایر لوازم برقی مشترکان، یکی از عوامل قطعی و ناپایداری برق است. .

معتمدی زاده گفت: فعالیت ارزهای رمزنگاری شده غیرمجاز در قطعی برق نقش موثری دارد و امیدواریم مردم به این لحظه توجه ویژه داشته باشند و البته به منظور کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از قطع برق سایر مشترکین و همچنین مقابله با انحرافات غیرمجاز، متفاوت تیم های این شرکت به طور مستمر بر میزان مصرف برق در یاسوج و هر 9 منطقه نظارت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید