کشف 8 تن ضایعات غیرمجاز از کشتارگاه مرغ در یاسوج


ساعت: 09:10
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884309

با کمک پلیس یاسوج و اقدامات به موقع دامپزشک، 8 تن ضایعات کشتارگاه مرغ بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی کشف و معدوم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، علی روین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویراحمد صبح چهارشنبه 8 تیرماه با تایید این خبر با تایید این خبر گفت: پس از گزارش پلیس در بزرگراه یاسوج – بابا میدان مبنی بر خروج یک دستگاه کامیون حامل ضایعات از کشتارگاه مرغ بدون مجوز حمل بهداشتی از یاسوج به کازرون اعزام شد، موضوع برای بررسی و اقدام به واحد نظارت بهداشتی این اداره کل ارجاع شد.

وی گفت: با شناسایی این محموله غیربهداشتی و نداشتن مجوز بهداشتی، بازرسان دامپزشکی به محل اعزام شدند و پس از بررسی های اولیه مشخص شد که 8 تن ضایعات کشتار مرغ در کامیون وجود دارد که علاوه بر نداشتن بهداشتی. پروانه کاملاً غیربهداشتی بوده و به صورت فله بارگیری و پس از تنظیم صورتجلسه توسط کارشناس دامپزشکی دستور امحاء صادر و این محموله جهت امحاء به محل دفن زباله شهرداری یاسوج منتقل شد.

رویین تن تصریح کرد: نظارت بر سلامت فرآورده های خام دامی و صحت ارسال آنها به بازار مصرف یکی از مهمترین وظایف اداره دامپزشکی است که به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت مردم و سلامت مردم پیگیری و اجرا می شود. اعضای جامعه با حساسیت های خاص .

وی در پایان از عوامل انتظامی و پلیس راه یاسوج – بابامیدان تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف دامپزشکی در خصوص فرآورده های خام دامی با سامانه ارتباطی دامپزشکی 1512 اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید