کشف 525 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی


ساعت: 16:34
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920511

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران به اجرای طرح ملی بازدید از مبادی عرضه و تانکرهای سوخت و کنترل تردد خودروهای عبوری اشاره کرد و گفت: در 72 ساعت گذشته بیش از 525 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ هدایت بهرامی به اجرای طرح ملی بازدید از نقاط تحویل و تانکرهای سوخت و کنترل تردد خودروهای عبوری اشاره کرد و گفت: در 72 ساعت گذشته بیش از 525 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی به عنوان یک رفتار ضد اجتماعی می تواند آسیب های مختلفی را به جامعه و امنیت عمومی کشور وارد کند.

سرهنگ بهرامی با تاکید بر اینکه قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی پتانسیل موجود برای رشد و توسعه کشور را مختل می کند و کشور را از دستیابی به اهداف عالی توسعه دور می کند، گفت: با همین هدف انضباط و تقویت در دستور کار قرار گرفت. رصد و رفع محل های تخلف، طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بازرسی از محل های تحویل و تانکرهای سوخت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه با اجرای این طرح از 47 کارگاه تمرکز و پمپ بنزین در 72 ساعت گذشته بازدید شد، تصریح کرد: در این راستا 14 خودروی سوختی توقیف و 37 نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی کشف 255 هزار و 900 لیتر سوخت را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد و گفت: همچنین در این طرح یک میلیون و 802 هزار و 425 قلم کالای قاچاق بدون بارنامه و ترخیص کالا از گمرک نیز کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از 525 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل تحقیقات پلیسی، افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید