کلانوی مقابل سرمربی نکونام در استقلال؟

کلانوی مقابل سرمربی نکونام در استقلال؟

چند روزی است که بحث سرمربیگری جواد نکونام در باشگاه استقلال مطرح شده است، اما برخلاف انتظار، این قرارداد هنوز تکمیل نشده و گفته می شود سرمربی تیم ملی نمی خواهد جواد نکونام هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. استقلال.

در این میان شایعاتی در رسانه ها منتشر شد. شایعاتی که نه تایید یا تکذیب می شود، حکایت از آن دارد که برخی نهادهای نظارتی با نیمکت نشینی نکونام موافق نیستند. برخی دیگر نیز مدعی شدند مشکل نکونام با فولاد مانع از حضور کاپیتان سابق تیم ملی در جمع آبی پوشان شده است.

با مطرح شدن نام جواد نکونام برای هدایت استقلال، نام یک مربی ایرانی دیگر نیز در کنار نکونام شنیده شد: محمد ربیعی، سرمربی فصل گذشته مس رفسنجان. گونه ای که اصلاً هواداران آبی را خوشحال نکرد.

بر اساس اطلاعاتی که یک منبع آگاه در اختیار خبرنگار اعتماد آنلاین قرار داد، محمد ربیعی گزینه مورد علاقه امیر کلانوی سرمربی تیم ملی برای هدایت استقلال است و نام این مربی که سابقه حضور چندانی در لیگ برتر ندارد. ، پس از مشورت با سرمربی تیم ملی به عنوان کاندیدای سرمربیگری بزرگسالان استقلال مطرح شده است.

چندی پیش محمد مایلیهان سرمربی سابق تیم ملی در مصاحبه ای تلویزیونی اعلام کرد که امیر گلنووی سرمربی تیم های امید، استقلال و چند باشگاه لیگ برتری را منصوب می کند. فدراسیون فوتبال البته این ادعا را رد کرد.

علاوه بر این، برخی رسانه ها گزارش دادند که باشگاه نکونام را قبل از امضای قرارداد از امیر کلانویی شرط کرده است. این خبر با واکنش خاصی از سوی طرفین مواجه نشد.

با تمام این تفاصیل آنچه امروز به یقین می توان گفت این است که محمد ربیعی سرمربی فعلی گزینه مورد نظر تیم ملی برای هدایت استقلال است. اکنون مشخص نیست که این علاقه به تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم بر امضای قرارداد بین باشگاه استقلال و جواد نکونام منجر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید