درهای استقلال به روی کلانوی بسته است

اگرچه استقلال با ریکاردو ساپینتو نتایج قابل قبولی کسب کرد و با اختلاف کمی نسبت به صدر در رده سوم قرار دارد، اما گفته می شد مدیرعامل جدید به دنبال ایجاد تغییراتی در مدیریت کادر فنی این تیم برای بهبود شرایط برای ادامه لیگ برتر است. رقابت آن را بهتر کرد

این در حالی است که علی فتح الله زاده در مصاحبه های اخیر خود بارها تاکید کرده که سیاست باشگاه حمایت از ساپینتو است و همه شرایط را برای حمایت از این مربی پرتغالی فراهم خواهد کرد. با این حال برخی نزدیکان به سرمربی سابق آبی ها به دنبال مطرح کردن نام او برای بازگشت به نیمکت استقلال هستند.

یکی از افراد نزدیک به باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه سیاست باشگاه حمایت از ساپینتو تا قهرمانی است، با توجه به ذکر نام امیر قلعه نویی به عنوان نزدیک ترین گزینه برای جانشینی ساپینتو، گفت: کارکنان این باشگاه چنین قصدی ندارند و خیر. نام. هیچ تغییری پیشنهاد نمی شود.

به نظر می رسد با توجه به انتقاداتی که به رفتار ساپینتو می شود، برخی افراد نزدیک به سرمربی سابق استقلال از این فرصت استفاده کرده و بحث تغییرات کادر فنی آبی های تهرانی را آغاز کردند.

در این مورد بحثی نیست و استقلال از ساپینتو حمایت خواهد کرد و امیدوار است با این مربی پرتغالی قهرمان سوپرجام شود و اولین قهرمانی را با او جشن بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید