کلیباف تنها نامزد ریاست جمهوری 6 نماینده برای تصدی نایب رئیسی فراکسیون رقابت می کنند


ساعت: 20:21
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893662

هیئت فراکسیون انقلاب فردا برگزار می شود

انتخابات هیئت رئیسه این فراکسیون انقلاب اسلامی پیش از جلسه علنی فردا در سن بهارستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخابات هیئت رئیسه این فراکسیون انقلاب اسلامی پیش از جلسه علنی فردا در سن بهارستان برگزار می شود.

انتخابات اعضای فراکسیون شورای مرکزی انقلاب اسلامی یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و 64 نامزد از بین 121 نفر انتخاب شدند و پس از این انتخابات ساعت 18:30 فردا – سه شنبه 17 شهریور – انتخابات ریاست این فراکسیون برگزار می شود. به صورت الکترونیکی در صحن بهارستان برگزار می شود.
فراکسیون انقلاب اسلامی 250 نماینده دارد و اکثریت مجلس یازدهم را به خود اختصاص داده است.
بر اساس شنیده های خبرنگار ما، محمد باکر قالیباف تنها نامزد ریاست این فراکسیون است، اما لیست نامزدهای نایب رئیسی طولانی است، نصرالله پژمانفر، ابراهیم عزیزی، محسن پیرهادی، میتبی ذالونوری، محمدرضامیرتاج الدینی و مهدی عیسزاده. از جمله نمایندگان مردمی هستند که برای نایب رئیسی فراکسیون اکثریت نامزد می شوند که مجلس نامزدی آنها را اعلام کرد.
برگزاری این انتخابات تکلیف رهبری فراکسیون انقلاب اسلامی را در دو سال آخر عمر مجلس یازدهم روشن می کند و به رقابت جدی آنها تبدیل می شود.
اعضای فراکسیون «انقلاب» خواستار حضور بیشتر این فراکسیون در خصوص مشکلات جاری کشور و مطالبات مردم هستند.
انتخابات شورای قبلی فراکسیون انقلاب در مهرماه ۱۳۹۸ برگزار شد و محمدبکر کلیباف به عنوان رئیس جمهور و سیدمحمدرضا میرتاج الدینی و نصرالله پژمان فر به عنوان نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی انتخاب شدند. عباس گودرزی، سیدجلیل میرمحمدی، معصومه پاشایی میتبی یوسفی و احمد نادری دیگر اعضای هیات مدیره بودند.

دیدگاهتان را بنویسید