کل جمعیت شهری و روستاهای بالای پنج خانوار خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردارند.

ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806810

دستاوردهای برق و خدمات بی نظیر پس از انقلاب؛

کل جمعیت شهری و روستاهای بالای پنج خانوار استان از نعمت برق که از موهبت های انقلاب اسلامی است برخوردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اورست، 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ایران به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت زیادی داشته است.

پیشرفت در زمینه زیرساخت ها در شهرها و روستاهای خراسان جنوبی در این سال ها بسیار زیاد و چشمگیر است. پیشرفت برق در مرزی ترین و کم جمعیت ترین روستاهای کشور و خراسان جنوبی موضوع بسیار مهمی است که باعث می شود مردم در روستاها بمانند و مردم به برکت انقلاب اسلامی و توجه به دورافتاده ترین و مرزی ترین روستاها از این نعمت برخوردار شوند. کشور و این استان .

عملکرد شرکت برق خراسان جنوبی در این سال ها بسیار چشمگیر است به طوری که روستاهای بالای پنج خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند و این دستاورد بسیار ارزشمندی است.

سعید دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان گفت: کل جمعیت شهری و روستاهای بالای پنج خانوار استان از نعمت برق برخوردار هستند که از نعمت انقلاب اسلامی است. “

وی با بیان اینکه در دهه فجر 124 پروژه با وام بیش از 92 میلیارد تن به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد، افزود: از طریق این طرح ها بیش از 19 هزار خانوار در سراسر استان سود خواهد برد.»

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به تامین برق چهار روستای جدید در شهرستان های خوسف و سربیشه در این ایام خاطرنشان کرد: همچنین 46 پروژه تعمیر و بهسازی شبکه و 62 پروژه توسعه بلوک های شبکه برای خدمت رسانی بهتر به مردم روستا انجام شده است. خراسان جنوبی افتتاح می شود.

قاضی به نیروگاه های خورشیدی اشاره کرد و گفت: علاوه بر پروژه نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی خوسف که توسط سرمایه گذار خارجی ساخته شده است، نیروگاه جدید 2 مگاواتی با وام بالغ بر 30 میلیارد تن با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه ساخته شده است. شهر نیز در این روزها به پایان رسید.

وی بیان کرد: استفاده از کابل خودنگهدار به جای شبکه کابلی یکی از اقدامات جاری و مقرون به صرفه برای تامین برق بی وقفه، بدون وقفه و باکیفیت است که در این راستا مصادف با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی عملیات 62 کیلومتر شبکه کابلی به کابل خود نگهدار.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی محرومیت زدایی و توجه ویژه به فقرا را از اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: این روزها به پایان رسیده است.

قاضی افزود: 7 طرح روشنایی معابر در شهرستان های بیرجند، هوسف و فردوس اجرا می شود.

وی گفت: برای اجرای این 124 پروژه 97 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 162 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 271 ترانسفورماتور ساخته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید