کل سنگ آنسو فاتی برای آگوئرو

کل سنگ آنسو فاتی برای آگوئرو

آنسو فاتی تک گل پیروزی بارسلونا مقابل دیناموکیف اوکراین را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا حفظ شود.

ستاره 19 ساله بعد از این دیدار گفت که هنوز راه زیادی تا پایان فصل در پیش دارد و هیچکس نباید تیم فعلی کاتالان را دست کم بگیرد و از معادلات در قهرمانی دور شود.

عملکرد بارسا خیلی خوب نبود اما به لطف شوت دیدنی فاطی پیروز شد. او پس از بازی گفت: ما می دانیم که باید پیشرفت کنیم و باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. لیگ قهرمانان خیلی سخت است و ما باید آماده باشیم، لالیگا هم همینطور. همه چیز نشان می دهد که چقدر باید تلاش کنیم، اما باید به آینده نگاه کنیم. سال گذشته تقریباً در آستانه قهرمانی در لیگ بودیم. هنوز راه زیادی در پیش است و فکر می کنم برای همه چیز وقت داریم.»

در شرایطی که آنسو فاتی پس از مدت ها مصدومیت به میادین بازگشت، سرخیو آگوئرو هم تیمی او به دلیل مشکل قلبی برای چند ماه غیبت خواهد کرد تا وضعیت سلامتی او به طور کامل بررسی شود. فاتی به سبک گل معروف آگوئرو گفت: آگوئرو بازیکنی است که می تواند کیفیت تیم ما را بالا ببرد. او در حال حاضر مدتی از میادین دور است. این یک پیروزی برای آگوئره است و ما امیدواریم که او هر چه زودتر بهبود یابد.”

دیدگاهتان را بنویسید