آدیوس سرجیو; خداحافظی تلخ آگوئرو از دنیای فوتبال

بارسلونا اعلام کرده است که این بازیکن به مدت سه ماه تحت درمان قرار خواهد گرفت، بنابراین او نمی تواند این مدت طولانی تیم را همراهی کند.

آدیوس سرجیو;  خداحافظی تلخ آگوئرو از دنیای فوتبال

سرانجام این بازیکن امروز چهارشنبه رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و کفش های خود را آویخت.

آگوئرو 33 سال سن دارد، در تابستان به بارسلونا پیوست و قبل از آن 10 سال برای انگلیس سیتی بازی کرد. او همچنین برای اتلتیکو اسپانیا و استقلال آرژانتین بازی کرد. به عنوان بخشی از تیم ملی آرژانتین، آگوئرو قهرمان المپیک (2008)، فینال جام جهانی (2014) و کوپا آمریکا (2021) شد.

آگوئرو رسما بازنشستگی خود را اعلام کرد

آگوئرو رسما بازنشستگی خود را اعلام کرد

آگوئرو گفت: این یک کنفرانس مطبوعاتی برای خداحافظی از دنیای فوتبال است. تصمیم گرفتم فوتبال حرفه ای را کنار بگذارم. من لحظات سخت زیادی را پشت سر می گذارم، هرچند از تصمیمی که گرفتم راضی و خوشحالم. برای من سلامتی از هر چیزی مهمتر است و فوتبال زندگی من را به خطر انداخته است.

تسلیم پزشکان شده بودم و گفتند بهتر است فوتبال را رها کنم. من این تصمیم را در 10 روز گذشته گرفتم. تمام تلاشم را کردم تا به فوتبال برگردم و روزنه های امید داشتم اما موفق نشدم. به روزهای فوتبالی ام افتخار می کنم و روزهای شاد زیادی را سپری کردم. من از 5 سالگی رویای فوتبال را داشتم و هدفم بازی در مسابقات قهرمانی آرژانتین بود. در آن زمان تصور نمی کردم روزی به فوتبال اروپا بیایم و بدرخشم. از ایندیپندنت تشکر می کنم که به من فرصت داد تا در فوتبال پیشرفت کنم و به فوتبال اروپا بروم. از اتلتیکو که در 18 سالگی به من تکیه کرد و از سیتی و هوادارانش که می دانند چه احساسی دارم. بهترین روزهایم را در شهر سپری کردم و آنها با من خیلی خوب رفتار کردند. همچنین از بارسلونا و رئیس باشگاه خوان لاپورته برای جذب من در این تابستان تشکر می کنم. من به یک باشگاه بزرگ آمدم و در اینجا با من خیلی خوب رفتار شد. من همچنین از تیم ملی آرژانتین که بیشتر از همه دوستش دارم تشکر می کنم.

فکر می کنم در طول دوران فوتبالم تمام تلاشم را برای کمک به موفقیت تیمم انجام دادم. با یک سریال بلند و شاد از فوتبال می روم. اکنون نمی دانم چه چیزی در انتظار من است و زندگی من چگونه خواهد بود، اما خانواده و دوستانی دارم که مرا دوست دارند و بهترین ها را برای من می خواهند. باید از خبرنگاران و خبرنگاران هم تشکر کنم. من هرگز با آنها مشکلی نداشتم. با تشکر از هواداران باشگاه هایی که در آنها بازی کردم، آنها تقریبا همیشه از من حمایت کردند و تشویقم کردند. من همیشه خاطرات خوبی از آنها خواهم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید