بازیکن سابق استقلال رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

بازیکن سابق استقلال رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

میثم مجیدی بازیکن سابق استقلال که پس از 18 سال نقش مهمی در صعود آلومینیوم به لیگ برتر داشت، سرانجام در 36 سالگی خداحافظی کرد. این بازیکن در دقیقه 20 دیدار دیرهنگام هفته سیزدهم لیگ برتر جای خود را به رضا جبیره داد تا ماجراجویی 20 ساله او در فوتبال حرفه ای به پایان برسد.

میشم مجیدی که با گریه پیراهن شماره 20 شهر خود را درآورد و مستطیل سبز را بوسید، مهمان ویژه نشست خبری آلومینیوم بود و پس از تمجید مهدی رحمتی از وی و درخواست حضور در کادرفنی این تیم، به صحبت پرداخت.

کاپیتان آلومینیوم که از این پس به عنوان کاپیتان یا مربی سابق یاد می شود، با تشکر از خبرنگارانی که خداحافظی او را پوشش می دادند، آغاز کرد: «از حضور شما متشکرم و روز خوبی داشته باشید زیرا من یک شماره را انجام دادم.

او سپس ادامه داد: «من اینجا هستم تا از کسانی که صمیمانه دوستشان دارم تشکر کنم. اول از همه از آقای رحمتی تشکر می کنم که به من کمک کرد تا آنطور که دوست دارم با این بازی خداحافظی کنم. تشکر بعدی من از جناب آقای رجاییان مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره است. آنها همیشه به من احترام گذاشته اند و با تمام وجود سعی کرده ام به تیم و شهرم کمک کنم. تشکر بعدی من از دوستانم است که در این تصمیم کمک زیادی به من کردند. به خصوص آقایان مهرداد محمدی و رضا امیری که در این مدت در کنارم بودند و خیلی به من کمک کردند. از همسرم تشکر ویژه ای دارم که در دوران فوتبالم و به خصوص در 4 سالی که در اراک بودم برایشان سختی کشید. خدا را شکر در نهایت چیزی بود که من دوست داشتم. باز هم از همه بازیکنان، مدیریت، کادر فنی، کادر پزشکی و غیره تشکر می کنم. شاید در این 4 سال به عنوان کاپیتان من بی ادب و تهاجمی بوده ام. «شاید بعضی جاها رفتار مناسبی نداشته ام و امیدوارم مرا ببخشند.

بازیکن سابق استقلال بار دیگر از رحمتی تشکر کرد و افزود: خدا را شکر در زمانی که آقای رحمتی سرمربی تیم بود این اتفاق افتاد. آنها دوستان قدیمی من هستند. خیلی خوشحالم که آقای رحمتی زمانی همبازی من بود و حالا سرمربی من. این برای من یک فال نیک بود. امیدوارم آلومینیوم به آنچه که شایسته است برسد. من فکر می کنم آلومینیوم می تواند به یک تیم بزرگ تبدیل شود.

مجیدی در پاسخ به صحبت های مهدی رحمتی برای اضافه شدن او به کادر فنی چراغ سبز خطاب به مدیران این باشگاه گفت: در آینده که باشگاه نیاز به استفاده از من را ببیند با جان و دل در اختیار آنها خواهم بود. “”

کاپیتان 36 ساله آلومینیوم که احساساتی شده بود با اشاره به حال و هوای درونی خود در رختکن توضیح داد: باز هم از شما متشکرم. این روز برای من روز سختی است. من در رختکن خیلی گریه کردم و اینجا خودم را کنترل کردم تا این اتفاق نیفتد. باز هم از حضور شما سپاسگزارم.”

در پایان این قسمت از سخنان مجیدی که با خشم همراه بود، خبرنگاران برای او کف زدند و او نشست خبری را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید