کمتر از ۷۲ ساعت از پایان نقل و انتقالات زمستانی/ اراکی ها همچنان دست خالی!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; با پایان نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال کشور (23 بهمن)، بررسی ها نشان می دهد که تیم آلومینیوم یکی از تیم هایی است که در حال حاضر با وجود نیاز به یافتن و تقویت برخی پست ها، یکی از تیم های مدعی است، اما تاکنون عملکرد ضعیفی داشته است. .

علیرغم کسب موقعیت مطلوب در نیم فصل اول و همچنین عملکرد خوب در دفاع، تولیدکنندگان آلومینیوم در فاز تهاجمی عملکرد ضعیفی داشتند و نتیجه قابل قبولی برای مدعی کسب نکردند، به خصوص عدم حضور حداقل دو مهاجم مطمئن در خط حمله. اراک.

اما تنها بازیکنی که تاکنون به طور رسمی به شاگردان خطیبی پیوسته است مهرداد بایرامی مهاجم سابق تیم شهرهدی است که در سه فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشته و حضورش در لیگ برتر نشان می دهد که اگرچه در پست مهاجم بازی می کند اما از 212 تنها 27 گل به ثمر رسانده است. بازی ها و 10 پاس گل در کارنامه خود دارد.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که میثم آقایی، سجاد آقایی و علی فاتح، سه بازیکنی که در نیم فصل کمتر بازی کردند، در لیست سرمربیان مازاد آلومینیوم سازی قرار دارند و خطیبی تمایلی به ادامه کار ندارد. سینک و حتی محمد امین اسدی هم در لیست آلومینیوم مازاد قرار دارد، هرچند به جز میثم و سجاد آقایی که اخراج این دو بازیکن خطیبی با حاشیه هایی همراه بود، خبری روشن از سایر بازیکنان نیست.

از سوی دیگر اسماعیل شریفات بازیکن 33 ساله آلومینیوم به دلیل عملکرد خوب خود به ویژه در نیم فصل مورد توجه فولاد قرار گرفت اما با مخالفت رسول حتیبی با جدایی، انتقال این باتجربه انجام شد. بازیکن فولاد کنسل شد. .

رسول حتیبی، سرمربی تیم آلومینیوم در مصاحبه اخیر تلویزیونی خود با بیان اینکه آلومینیوم دارای بودجه بسیار محدود و نسبت به سایر تیم ها کم است، گفت: لیست بازیکنانی که می خواستیم بخریم و لیست بازیکنان فعلی تیم را به باشگاه دادیم. چه کسی می تواند در تیم های دیگر بازی کند. “آنها تیم های بهتری دارند، ما فراهم کرده ایم. بقیه به باشگاه بستگی دارد و مدیران باید برای این افراد تصمیم بگیرند.

وی همچنین اذعان داشت که تیمش در بعد هجومی نیاز به تقویت دارد و گفت: سیاست باشگاه آلومینیوم و هیئت مدیره جذب بازیکن خارجی نیست.

سرمربی آلومینیوم همچنین در مصاحبه اخیر خود گفته دو بار نام باشگاه را برده ایم اما هیچ باشگاهی نمی خواهد در نیم فصل یک بازیکن خوب به تیم دیگری بدهد. اگر این اتفاق نیفتد با همین بازیکنان پیش می رویم و خدای نکرده موفق می شویم.

با این حال با توجه به اینکه کمتر از 72 ساعت تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل باقی مانده است، باید دید با توجه به عدم پیروزی شاگردان خطیبی در این فصل، آیا آلومینیوم سازان قادر به جذب بازیکنان جدید خواهند بود یا خیر. آخرین 6 یکی از دلایل این موضوع ضعف خط حمله این تیم است و با وجود اینکه اکثر بازیکنان لیست خروج احتمالی آلومینیومی در پست هجومی قرار دارند، به نظر می رسد اراکی در مرحله دوم با چالش های جدی تری روبرو شود. نیم فصل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید