کمک آموزشی 490 میلیون تومان برای کارگاه های فنی و حرفه ای زهک


ساعت: 10:41
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1894919

محموله بزرگی از تجهیزات آموزشی به ارزش 490 میلیون تومان در قالب همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان و موسسات خیریه وارد روستای مرزی زهک و کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: این اقدامات برای ما بسیار ارزشمند است به ویژه اینکه در زمینه مهارت آموزی، اهداف عالیه سازمان آموزش فنی و حرفه ای را در بزرگترین کلان تسریع می کند. استان کشور .

وی افزود: ضروری است همه دست اندرکاران موضوع اشتغال از آموزش های مهارتی در سراسر استان حمایت کنند چرا که مهارت آموزی سرآغاز ورود به بازار کار و چرخه تولید است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان این خبر اظهار داشت: به منظور ایجاد بسترهای لازم برای حضور جوانان در عرصه مهارتی و بازار کار، همکاری آموزشی بین اداره کل فنی و حرفه ای و آموزش حرفه ای استان آموزش و پرورش و موسسات خیریه شروع به بهره مندی کردند. نیاز است بسترهای لازم از امکانات و فرصت های مشترک برای توانمندسازی مهارتی و ایجاد شغل برای داوطلبان فراهم شود.

وی گفت: بر اساس این همکاری تامین تجهیزات خدماتی و ملزومات مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه تعمیر و نصب لوازم برودتی خانگی، تجهیزات کارگاه آموزشی خطوط لوله گاز خانگی و تجاری و تعمیر و نصب پکیج مرکز برادران زهک خواهد بود. مسئولیت موسسه خیریه

لازم به ذکر است یک بار آموزشی به ارزش 490 میلیون تومان توسط این موسسه به سمینارهای آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرزی زهک تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید