کهگیلویه و بویراحمدی دلقک بازی نکند/ همه جا خودش را نماد یاسوج معرفی می کند!

ساعت: 15:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783663

کسانی که بازی‌های هیجان‌انگیز دلقک را در اینستاگرام دنبال می‌کنند باید بدانند که هر لایک و هر «دیدن» به معنای مهر تأییدی برای اعمال غیرعادی است که چهره زشت مردم روستاهای دیگر نقاط کشور را نشان می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز اهالی استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد اقدامات مضحک مردی هستند که خود را هدف می داند و با کارهای عجیب و غریب به دنبال جذب مخاطب بیشتر است، مردی که می یابد. خودش همه جا هستی نماد شهر یاسوج است و همین موضوع باعث شده است که افکار عمومی غیر استانی تصوری متفاوت از مردم شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

این مرد در آخرین اقدام عجیب خود روی صحنه کنسرتی که یکی از خوانندگان در جزیره کیش برگزار می کند حاضر می شود و باعث شورش می شود و با معرفی خود اعلام می کند که از شهر یاسوج آمده است. گفتن همین یک جمله کافی است تا همه حاضران در این اتاق و تماشاگران فیلم تصور نادرستی از شهر یاسوج و مردم آن داشته باشند.

کسانی که این شخص را دنبال می کنند باید بدانند که هر لایک و هر “دیدنی” که از شوخی های این شخص ثبت می کنید به معنای مهر تاییدی برای اعمال غیر معمول او است. اقداماتی که چهره زشت مردم از شهر یاسوج و روستاها گرفته تا سایر نقاط کشور را نشان می دهد، پس بهترین کار این است که اجازه ندهید دلقک های بیشتری در اینستاگرام این شاخ ساختگی را بزنند.

فضای مجازی به ویژه اینستاگرام چالش های زیادی را برای مردم دنیا ایجاد کرده است. از سوی دیگر، ظهور پدیده هایی به نام «شاخ های اینستاگرام» باعث شده افراد زیادی هر روز وقت و هزینه خود را به دنبال این افراد تلف کنند. این روزها بسیاری از شاخ های اینستاگرام با آب و آتش به سمت یکدیگر پرتاب می شوند تا با نمایش رفتارهای عجیب و غیرعادی توجه و تحسین دیگران را به خود جلب کنند. بسیاری از آنها وجود دارد; به حدی که در هر گوشه از این صفحه مجازی اثر انگشت آنها دیده می شود.

در سال‌های اخیر، افراد زیادی با ارسال عکس و فیلم بدون محتوا به شهرت رسیده‌اند. کسانی که نه تنها رفتار و تفکر خاصی ندارند، بلکه یک شبه به دلیل رفتارهای عجیبشان معروف می شوند، از نوشیدن چای گرفته تا خواندن آهنگی با صدای لرزان و… هزاران و هزاران لایک دریافت کرده اند; مشکلی که نشان می دهد همه این چیزها برای مردم جذاب بوده و کم کم دنیایی از لایک های دروغین با اقدامات نامتعارف این افراد ارائه می شود.

مردم به طرز عجیبی مشتاق دنبال کردن این افراد هستند و به کارهای آنها می خندند، در حالی که بسیاری از این افراد از تمسخر پیروان خود غافل هستند و در ذهن خود به سطح شهرت رسیده اند.

با این تصور که همه طرفدار واقعی هستند، کار و زندگی خود را بستند و صبح و عصر عکس گرفتند و حتی به صاحبان برند انگیزه دادند که تبلیغات خود را در این صفحات قرار دهند. .

روانشناسان معتقدند کسانی که در صفحات اینستاگرام رفتارهای نامتعارفی دارند، حرکات عجیب و غریب انجام می دهند، کپشن های عجیب تری می نویسند و اختلال روانی دارند. آنها بر این باورند که این رفتار ناشی از نوعی نیاز به جلب توجه است، زیرا افرادی که در خود جذب شده اند و عزت نفس پایینی دارند، می توانند برای جلب توجه دیگران دست به هر اقدامی بزنند; از اشتراک گذاری عکس های شخصی گرفته تا کارهای زشتی که هر کسی می تواند از روی کنجکاوی انجام دهد.

فالوورهای این دسته از افراد که اخبار و ماجراهای شاخ های اینستاگرام را دنبال می کنند کمتر از آنها مقصر نیستند، زیرا دلیل اصلی محبوبیت شاخ های مجازی کنجکاوی این میلیون ها فالوور است که باعث ایجاد شهرت کاذب برای این افراد بیکار شده است. .

خبرنگار: شیخ ممو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید