نمی دانم چرا همه انتظار دارند استقلال فوق العاده بازی کند/ ذوبی می تواند توپ را با خودش به اصفهان ببرد!


ساعت: 21:44
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808499

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دو بازی لیگ را دیدم و چیزی در آنها ندیدم. نمی دونم چرا همه دنبال یه استقلالی خوشگل برای بازی کردنن!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می خواهم درباره اتفاقاتی که برای تیمم افتاده صحبت کنم. تیم من 15 روز تمرین نمی کند و بعد از 15 روز که اکثر بازیکنان به ویروس کرون مبتلا شده بودند تمرینات را شروع کردیم و بعد از 4 روز تمرین مقابل هواداران بازی کردیم.

وی ادامه داد: پس از دیدار با هواداران یک روز برای ریکاوری و یک روز تمرین کردیم و سپس در جام حذفی مقابل پیکان 120 دقیقه به میدان رفتیم. امروز بعد از 4 روز در لیگ برتر با ذوب آهن بازی کردیم. به بازیکنان تبریک می گویم و می خواهم به آنها پیام بدهم و بگویم با توجه به شرایط، شما عالی هستید. بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از آنها تشکر می کنم. خسته نباشید به ذوب آهن بگویید خیلی تیم خوبی بودند. در مجموع ما شاهد بازی خوبی بودیم، به خصوص در نیمه دوم.

مجیدی درباره تغییرات در ترکیب استقلال و بازی صالح حردانی به جای وریا گفوری توضیح داد: گفوری دو بازی انجام داد و امروز سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که استراحت بیشتری داشتند. حردانی امروز عالی بود مخصوصا در نیمه دوم. از او کاملا راضی هستم و قبلا هم گفته بودم که یکی از جوان های خوب استقلال است و امیدوارم پیشرفت کند و در تیم ملی بازی کند.

سرمربی استقلال در خصوص ارزیابی وحید کاظمی در این دیدار گفت: بعد از بازی به داور گفتم که در 90 دقیقه بازی یک بار اعتراض کردم و با همان اعتراض کارت زرد گرفتم. به نظرم داوری خیلی خوب بود.

مجیدی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش عملکرد معمولی در نیم فصل را نداشت، اذعان داشت: آیا در همایش سرمربیان تیم های دیگر این سوال را از مربیان دیگر می پرسی؟ من دو بازی لیگ را دیدم و چیزی در آنها ندیدم. نمی دانم چرا همه دنبال یک استقلال زیبا برای بازی هستند. بازیکنان من شگفت انگیز و بهترین هستند. من با آنها صحبت کردم و گفتم مهمترین چیز برای ما حفظ این روند است. ما سخت کار می کنیم، اما فکر می کنم می توانیم با بازیکنانی که داریم پیش برویم.

وی در خصوص مهدی تارتار که مدعی است تیمش 90 دقیقه توپ را در اختیار دارد، گفت: می توانند توپ را با خود به اصفهان ببرند و مشکلی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید