کویر بر اساس برنامه ریزی های ناجا گورستان اشرار و قاچاقچیان مسلح می شود.

ساعت: 09:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785286

عبدالرضا ناظری در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا گفت: با تمهیدات جدید در کویر با برنامه ریزی های ناجا کویر را به قبرستان اشرار و قاچاقچیان مسلح تبدیل می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت ناجا در حسینیه سرولای کرمان اظهار داشت: تعدادشان زیاد است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان ادامه داد: پلیس برای تامین امنیت مردم در عرصه های مختلف حضور دارد و در سراسر جغرافیای ایران اسلامی به ایثارگری می پردازد.
وی گفت: امروز پلیس مفتخر است که باب شهادت به روی این عزیزان باز است. پلیس مفتخر است که جان خود را برای تضمین امنیت مردم فدا می کند.

این مسئول با بیان اینکه در استان کرمان در سرزمین سردار دلا نیروهای انتقام جویانه در مدرسه حاج قاسم و شهدا آموزش دیده اند، افزود: این کار را انجام خواهیم داد.

ناظری با تاکید بر اینکه جان باختن همرزمان ما در این استان بر هیچکس پوشیده نیست، گفت: برای تامین امنیت مردم در مقابل کسانی که می خواهند امنیت و آرامش مردم را تا آخرین قطره خون بر هم بزنند می ایستیم. “

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ما در کنار سایر نیروهای نظامی این استان جان خود را برای مردم، بسیج و سپاه می‌دهیم. آمدیم شهید شویم، این لباس را نپوشیدیم که به امان برویم، ما پیرو اباعبدالله و حاج قاسم هستیم.

وی گفت: ما مفتخریم که امروز یکی از سنگرهای امنیت کشور هستیم و شما خانواده های معظم شهدا مایه مباهات این نظام هستید و فرزندان شما در آسمان کشور عزیزمان ستاره خواهند شد. راهنمای نسل‌های آینده.»

وزیر گفت: «این شهدا زنده هستند و ناظر اعمال ما هستند. پس همان گونه که برای فرزندان خود دعا کردید، برای یارانشان نیز دعا کنید تا پیروان واقعی این شهدا باشند.

ناظری با اشاره به اینکه این بستگان در عملیات های اخیر در سال جاری بیش از 12 شرور و قاچاقچی را به هلاکت رسانده اند، بیان کرد: در تمامی عملیات ها شهید توسنگ پیشرو خودروی اول عملیات و نفر اول سنگر اول بوده است. دیروز خودش رفت وسط میدان و شرور را به تفاهم رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه شهید احسان شیرهانی و شهید توسنگ از اعضای خانواده شهدا هستند، افزود: شهید هدادادی به گفته همرزمانش از دلاورترین سربازان ناجا است.

وی گفت: امروز با شهدای عزیز عهد می بندیم که لحظه ای راه شما را رها نکنیم و جان خود را فدا کنیم و به این جنایتکاران بگوییم که ما دنبال خط این شهدا هستیم. همرزمان این شهدا به هیچکس اجازه آرامش نمی دهند.»

این افسر تاکید کرد: همه اعضای این باند به سزای اعمال خود خواهند رسید و به آنها هشدار می دهیم که سرنوشت آنها نابودی است. بازگشت، مقررات قانونی برای شما مجاز است. اما با تمهیدات جدید در کویر، با برنامه ریزی های ناجا، کویر را به قبرستان اشرار و قاچاقچیان مسلح تبدیل می کنیم.

ناظری در پایان خاطرنشان کرد: آخرین وصیت شهدای ما وصیت حاج قاسم در ولایت ماندن است. رستگاری، امنیت و آرامش ما در پیروی از راهنمای حکیم ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید