کوین یاماگا به زودی از استقلال جدا خواهد شد

کوین یاماگا به زودی از استقلال جدا خواهد شد

کوین یاماگا فرانسوی 26 ساله استقلال که در شروع لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست، بیشترین دقایق را در تمام دیدارهای این فصل این تیم به میدان رفته است.

ثابت ترین بازیکن استقلال

سی سرده هافبک استقلال در 22 هفته اخیر در تمامی دیدارها در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته و تنها در 3 بازی جای خود را برای نیمکت نشینان باز کرده است. یمگا در دیدار مقابل ملوان، نفت مسجد سلیمان و نساجی در بازی برگشت سه بار تعویض شدند و در سایر دیدارها 90 دقیقه در ترکیب حضور داشتند.

بیشترین دقایق بازی برای ساپینتو

یاماگا در حال حاضر با 1908 دقیقه بیشترین دقایق بازی برای ساپینتو و استقلال را دارد.

بهترین گلزن به اضافه محبی کایدی

کوین یاماگا با وجود بازی در بیشتر اوقات در پست دفاعی تاکنون 5 گل به ثمر رسانده و در کنار محبی و مهدی کایدی در صدر جدول گلزنان استقلال قرار دارد. گل های یمگا به ترتیب برابر مس کرمان، نساجی، گل گهر سیرجان (بازی اول)، صنعت نفت آبادان و گل گهر (بازگشت) به ثمر رسید. کوین یاماگا فصل گذشته نیز با زدن 10 گل در یک سال به عنوان بهترین گلزن استقلال شناخته شد و در نهایت آبی پوشان به مقام قهرمانی رسیدند.

شیک و لایه باز

این بازیکن 188 سانتی متری 85 کیلوگرمی از فیزیک مناسبی برای بازی در تیم فوتبال برخوردار است و در پست دفاع راست و وین راست برای استقلال بازی کرده و هیچگاه از این نظر با کادر فنی مشکلی نداشته است.

تیل تیر بازیکن استقلال است

نگاهی به صفحه این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت نشان می دهد که یامگل تا 9 خرداد 2023 با استقلال قرارداد دارد، یعنی. 18 تیر 1402 یعنی چهار ماه بیشتر از رفتن این بازیکن از استقلال نمانده است.

45 میلیارد ستاره

این بازیکن در حال حاضر در صفحه نقل و انتقالات 850 هزار یورو ارزش دارد و برای تمدید قراردادش با استقلال نیاز به مذاکره با مسئولان این باشگاه دارد. با احتساب قیمت هر یورو در بازار امروز که 52 هزار و چهارصد تومان است، رقم فعلی قرارداد این بازیکن برای باشگاه استقلال نزدیک به 45 میلیارد تومان است.

یاماگا در حال مذاکره است

این خبر از سوی باشگاه استقلال منتشر می شود، در کنار برنامه های مدیریتی برای پرداخت بدهی سنگین آندره آ استراماچونی، جمعی از اعضای کمیته نقل و انتقالات بازیکنان این باشگاه در تلاش هستند تا با بازیکنانی مانند کوین یاماگا که قراردادشان در پایان به پایان می رسد وارد مذاکره شوند. اما ظاهرا با وجود بدهی سنگین به استراماچونی، بدهی به شباب الاهلی (در خصوص انتقال قرضی قیدی) و مشکلاتی از این دست، هیچکس جرات نمی کند پرونده تمدید قرارداد یمگا را در دست بگیرد. در عین حال هواداران استقلال به شدت بر تمدید قرارداد با این بازیکن اصرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید