کوین یاماگا هم از استقلال می رود؟

یاماگا در آن فصل ثابت ترین بازیکن استقلال بود و در تمام 25 بازی لیگ برتر برای آن تیم به میدان رفت و در رقابت های جام حذفی و سوپرجام نیز در ترکیب اصلی آن تیم قرار داشت. فصل استقلال تا اینجای کار بوده است. اما باشگاه استقلال گزارش می دهد که مدیر برنامه های یاماگا برای این بازیکن پیشنهاداتی دارد که به احتمال زیاد در پایان فصل شاهد جدایی این بازیکن خواهد بود.

گفته می شود یاماگا از یک تیم اروپایی و دو تیم از منطقه خلیج فارس پیشنهاد دارد و با توجه به شرایط مالی باشگاه استقلال و وضعیت نامشخص مدیریتی در این گروه، مدیر برنامه های این بازیکن که با او قرارداد دارد. یاماگا به نمایندگی از یک آژانس برای انتقال بازیکنان تصمیم گرفت این برنامه ها را انجام دهد. آینده این بازیکن به جدایی از استقلال بستگی دارد. این در حالی است که ساپینتو در این مورد همه چیز را به یاماگا سپرده است اما به گفته خودش در صورت ماندن در استقلال دوست دارد یاماگا در کنار او و تیم استقلال باشد.

قطعا تا دو ماه آینده سوالات مربوط به جدایی یا ادامه همکاری این بازیکن با استقلال با وضوح بیشتری مطرح خواهد شد. یاماگا با 7 گل کمتر از مهدی کایدی در حال حاضر بهترین گلزن این تیم است. او در فصل گذشته با ده گل بهترین گلزن استقلال بود.

دیدگاهتان را بنویسید