کی روش ستاره محبوب استقلال را ترک می کند؟

کی روش ستاره محبوب استقلال را ترک می کند؟

از مجموع 15 بازی خارج از خانه، ابوالفضل جلالی تنها در 9 بازی به مدت 474 دقیقه فرصت حضور در ترکیب این تیم را داشت.

بازیکنی که در جمع شاگردان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی یکی از مهره های مورد اعتماد او قبل از حضور در جام جهانی محسوب می شد مورد اعتماد همکار پرتغالی این مربی در تیم استقلال قرار نگرفت!

جلالی همان بازیکنی است که در دیدار تدارکاتی تیم ملی در اتریش مقابل اروگوئه درخشید و نام خود را در جمع اعزامی های جام جهانی ثبت کرد. این بازیکن در نیمه دوم آخرین بازی ایران در مرحله گروهی مقابل آمریکا چنان بازی زیبایی انجام داد که مورد تحسین اکثر کارشناسان داخلی و خارجی فوتبال قرار گرفت اما زمانی که به دلیل مصدومیت از جام جهانی به تیم باشگاهی خود بازگشت. او فرصت بازی در این تیم را داشت.

اما نگاهی به آمار عملکرد او در اولین فصل لیگ برتر نشان می دهد که جلالی تنها در 5 بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در 4 بازی باقی مانده به عنوان بازیکن به ترکیب اصلی اضافه شد. تعویض از روی نیمکت

منابع نزدیک به باشگاه استقلال از دریافت پیشنهادات فوق العاده چشمگیر برای انتقال دائمی یا قرضی ابوالفضل جلالی از باشگاه استقلال خبر می دهند اما این بازیکن شخصا تمایلی به جدایی از استقلال ندارد! این در حالی است که مدیر برنامه های این بازیکن تلویحا اعلام کرده است که در صورت ادامه این وضعیت (بازی نکردن در تیم استقلال)، جلالی در پایان فصل جاری لیگ برتر از استقلال می رود. البته وقتی جلالی در تابستان همان تابستان به استقلال بازگشت، قراردادش را تا 18 تیر 1403 تمدید کرد، یعنی. 30 ژوئن 2024 و هنوز یک سال و نیم از قرارداد او با این تیم باقی مانده است اما هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست.

نگاهی به صفحه سایت ترانسفر مارکت درباره وضعیت فعلی ابوالفضل جلالی پس از حضور در تیم ملی و همراهی این تیم در جام جهانی نشان می دهد که قیمت این بازیکن نسبت به زمانی که از سایپا در استقلال منتقل شده بود، دو برابر شده است. قیمت جهانی او در حال حاضر 100 درصد از 200 هزار یورو به 400 هزار یورو افزایش یافته است و اگر استقلال و ساپینتو مجبور به استفاده از این بازیکن در پست دفاع چپ نباشند، مدیران این تیم قطعا می توانند در اواسط نقل و انتقالات زمستانی او را خریداری کنند. فصل پنجره. یا در پایان فصل جاری، این بازیکن با سود قابل توجهی به تیم های دیگر قرض داده می شود یا به طور دائم منتقل می شود.

مبلغ تعیین شده برای فسخ قرارداد ابوالفضل جلالی در سایت ترانسفر مارکت 100 هزار یورو معادل 4.5 میلیارد تومان (با احتساب قیمت هر یورو 45 هزار تومان) است که با توجه به افزایش قیمت ها در این مدت و کاهش قیمت ریال در برابر دلار و یورو، این مقدار چندان زیاد به نظر نمی رسد.

پیش بینی می شود روزهای آینده فصل نقل و انتقالات زمستانی اتفاقات داغی برای باشگاه استقلال در روزهای سرد و برفی دی ماه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید