کی روش نیامد، بازیکنان دیر آمدند/ از لباس قطر 2022 و حلقه طلای تیم ایران رونمایی شد.


ساعت: 21:33
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909593

برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی در برج میلاد

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر در برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم رونمایی رسمی از پیراهن تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 و مراسم خداحافظی تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در برج میلاد تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جمعی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، بسیاری از مدیران عامل باشگاه های فوتبال، مدیران تیم های فوتبال استان ها، مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مسئولان شهرداری تهران و برخی از بازیکنان تیم ملی ایران.

رئیس فدراسیون فوتبال به ایراد سخنرانی افتتاحیه پرداخت و سپس نوبت به جوانان با لباس تیم ملی رسید که سرود را بخوانند و آهنگ را پخش کنند.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم سخنرانی کرد و بازیکنان تیم ملی حدود یک ساعت پس از شروع رسمی مراسم در سالن حاضر شدند. البته خبری از حضور کارلوس کی روش و کادر فنی نبود.

در ادامه با حضور سیدحمید سجادی، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، علیرضا بیرانوند و دیگر مسئولان، از عکاسان و هنرمندانی که هنر خود را تقدیم تیم ملی کردند، تجلیل شد و حلقه طلایی هارنس ایران و در قالب اهدا شد. رسماً مشخص شد که این کوچکترین توپ طلا در جهان است.

گفتنی است با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و وزارت صنعت، معدن و تجارت 18 تابلو فرش برای جام جهانی بافته شده است که بهترین آنها پس از نمایش در کیش به موزه فیفا خواهد رفت. جشنواره.

دیدگاهتان را بنویسید