گرانی مردم را به گریه انداخت

زهره سادات لاجوردی در نشست علنی امروز (یکشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی کشور گفت: با وجود گذشت 5 ماه از اعلام حمایت از خانواده و جوانان جمعیت. دبیرخانه آن تشکیل نشده است.» به شما یادآوری می‌کنم که هر چه سریع‌تر نسبت به معرفی دبیرکل اقدام کنید تا شاهد اعمال قانون باشیم.

وی با یادآوری وزیر صنعت، معدن و تجارت با انتقاد از گرانی های اخیر گفت: افزایش سرسام آور قیمت ها به ویژه قیمت خودرو باعث تعجب مردم شد و با وجود هشدارها هیچ اقدامی صورت نگرفت. “

لاجوردی همچنین در تذکری دیگر به وزیر صمت و رئیس سازمان شهرک های صنعتی کشور یادآور شد: تولیدکنندگانی که در شهرهای صنعتی زمین خریدند اما به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها، کرونا فرصتی برای واردات به موقع تجهیزات و محصولات پیدا نکرد. امروزه شهرک ها توسط شرکت در معرض ید قرار گرفته اند.

وی افزود: تولیدکنندگان تحت فشار مجبور به خرید مجدد زمین و شروع تولید و اقداماتی از این دست شده اند، در حالی که باید به سرمایه گذاری و رونق تولید توجه کنیم و کشورهای همسایه زمین رایگان برای تولید و صنعت فراهم کنند و باعث فرار شوند. سرمایه گذار شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرات، اسلام شهر و پردیس در مجلس طی سخنانی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به نص صریح سخنان جنابعالی مبنی بر عدم استفاده از دلایل وضعیت موجود، لازم است این مسیر را اصلاح کنید

وی در آخرین یادداشت خود خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: رای مخالف در جلسه غیرعلنی در فضای مجازی قابل استناد نیست و باید اقدام دیگری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید