گران ترین بازیکن فصل فوتبال ایران آبی پوش می شود؟

پایان انتقال وام

پورحمیدی چند سال پیش پس از آمدن به استقلال نام خود را بر سر زبان ها انداخت اما فرصت بازی در آن تیم را پیدا نکرد و در نهایت به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد. یک سال بعد باشگاه استقلال با جذب سعید مهری از تراکتورسازی، توافق نهایی پورحمیدی را برای باشگاه تبریزی صادر کرد تا او رسما از جمع آبی ها جدا شود اما باشگاه تراکتورسازی نیز پورحمیدی را راهی آلومینیوم کرد. حالا 2 فصل از حضور این دروازه بان در تیم اراکی می گذرد و پورحمیدی دیگر نمی تواند فصل بعد به صورت قرضی در این تیم یا هیچ تیم دیگری باشد. طبق قوانین یک بازیکن فقط 2 فصل می تواند به صورت قرضی در یک تیم بازی کند و حالا با پایان فصل جاری پورحمیدی تراکتورسازی می شود و این باشگاه آینده پورحمیدی را رقم می زند.

اخباری یا پورحمید؟

باشگاه تراکتورسازی باید برای فصل آینده درباره پورحمیدی تصمیم بگیرد و این چالش ویژه ای برای باشگاه تبریزی خواهد بود. آنها چند سالی است که محمدرضا اخباری را در دروازه دارند و این دروازه بان محبوبیت زیادی در بین هواداران تراکتور دارد اما بازگشت پورحمیدی با رکوردی فوق العاده در این فصل قطعا اتفاق خوبی برای اخباری نیست. نکته جالب اینکه پاکو جیمز سرمربی تراکتورسازی تا دو هفته پیش از قرارداد پورحمیدی با این باشگاه اطلاعی نداشت و حالا سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی در مورد خط دروازه شفاف سازی خواهد کرد.

اخباری اگرچه در این سال ها رابطه خوبی با مدیران تراکتورسازی داشت و جایگاه خود را در این تیم مستحکم کرد اما این مسائل برای پاکو خمز اهمیت چندانی نخواهد داشت و او با توجه به عوامل فنی تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت. بدون شک نمی توان انتظار داشت که باشگاه تراکتورسازی برای فصل آینده هر دو دروازه بان داشته باشد و اکنون سوال مهم این است که حامز در نهایت کدام دروازه بان را انتخاب خواهد کرد. در خصوص اخبار منتشر شده اشاره شده است که کادر فنی تراکتور از عملکرد پای این دروازه بان راضی نیست و شاید این مشکل در نهایت باعث شود که حامز پورحمیدی را انتخاب کند.

گران ترین بازیکن لیگ برتر؟

مهدی تیکداری بازیکن سابق تراکتور 2 فصل پیش راهی گلگور شد و تیم سیرجانی بابت صدور رضایتنامه این بازیکن مبلغ 12 میلیارد به باشگاه تراکتورسازی پرداخت کرد. حالا اگر تراکتور تصمیم به فروش پورحمیدی بگیرد، بدون شک او می تواند به یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ تبدیل شود یا حتی خودش مدعی آن عنوان شود. یکی از هم تیمی های پورحمیدی در آلومینیوم به همشهری گفت: او فصل فوق العاده ای را در تیم ما سپری کرد و با این شرایط اگر تراکتور نمی خواهد این بازیکن را حفظ کند، حداقل می تواند او را با 20 تا 30 میلیارد تومان به تیم دیگری بفروشد. “

پورحمیدی در حال حاضر در جایگاه ویژه ای قرار دارد و بی شک انتخاب تیم برای فصل آینده برای او اهمیت ویژه ای خواهد داشت. این شرایط خاص باعث شده تا او فعلا از مصاحبه با رسانه ها برای تعیین وضعیت فصل آینده خودداری کند.

این در حالی است که در روزهای اخیر و با توجه به عملکرد سیدحسین حسینی اخباری از احتمال حضور این دروازه بان در استقلال شنیده می شد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید باشگاه تراکتورسازی و پورحمیدی برای فصل پیش رو چه تصمیمی خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید