گرت بیل به شدت از این نشریه محبوب انتقاد کرد

گرت بیل به شدت از این نشریه محبوب انتقاد کرد

برخی معتقدند گرت بیل از بازی در رئال مادرید خودداری کرد تا برای تیم ملی ولز آماده شود. مارکا در مقاله اخیر خود گرت بیل را با انگلی از بریتانیای سرد و بارانی مقایسه کرد و مدعی شد که ستاره ولزی پول باشگاه را مکیده است. این مقاله توسط دیلی میل نیز پوشش داده شده است. گرت بیل به تندی واکنش نشان داد و خواستار تغییر رفتار رسانه ها شد.

گرت بیل در صفحه خود نوشت: «در زمانه ای که مردم به دلیل وحشیگری و بی حساسیتی رسانه ها جان خود را از دست می دهند، می خواهم بدانم این روزنامه نگاران و خبرگزاری هایی که چنین مطالبی را می نویسند چه کسانی مسئول هستند؟ دیلی میل نیز به این خبر پرداخته است: خوشبختانه مدتی است که در معرض دید عموم بوده ام، اما این بدان معنا نیست که مقالاتی از این دست آسیب شخصی یا حرفه ای را به همراه ندارد.

من خودم شاهد آسیب هایی هستم که رسانه ها می توانند به سلامت روحی و جسمی مردم وارد کنند. رسانه ها از ورزشکاران حرفه ای انتظار اجرای فوق بشری دارند و آنها اولین کسانی هستند که در صورت موفقیت با آنها جشن می گیرند، اما به جای همدردی با آنها در هنگام وقوع خطاهای انسانی، آنها را تکه پاره می کنند و عصبانیت و ناامیدی را در این ورزش افزایش می دهند.

فشار روزانه بر ورزشکاران بسیار زیاد است و مثل روز روشن است که چگونه اخبار منفی رسانه‌ها می‌توانند به راحتی ورزشکاری را که خود یا شخصی در انظار عمومی تحت فشار است از خود دور کنند. امیدوارم با رسیدن فرزندانمان به سن پیگیری اخبار، اخلاق و موازین روزنامه نگاری با جدیت بیشتری اعمال شود. به همین دلیل است که می خواهم از صفحه خود برای تشویق به تغییر در نحوه صحبت و انتقاد مردم استفاده کنم، زیرا در بیشتر موارد از ورزشکاران انتظار می رود کارهایی انجام دهند که اغلب غیرواقعی هستند. همه ما می دانیم که انگل واقعی کیست.

دیدگاهتان را بنویسید