این نماینده مجلس از طالقان به دلیل بی کفایتی 20 ساله دستگاه های اجرایی به شدت انتقاد کرد


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822264

علی حدادی گفت: حوزه رودخانه طالهان نیاز به تعیین و بازرسی دارد، مردم در این منطقه زندگی می کنند، اما در 20 سال گذشته دستگاه ها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان استان البرز در گفت و گو با تیتریک درباره مشکلات طالقان گفت: سد طالقان نعمت بزرگی برای مردم این شهرستان است اما محدودیت هایی برای مردم ایجاد کرده است.

حدادی با اشاره به اینکه حریم رودخانه نیاز به تعیین و بازرسی دارد، افزود: مردم پراکان، بالا طالقان، گوته، گرپ و درد طالقان در این منطقه زندگی می کنند اما دستگاه ها در 20 سال گذشته به تعهدات خود عمل نکرده اند. “

وی گفت: وزارت نیرو باید کار خود را با ساخت دیوار ساحلی برای رودخانه طالهان انجام می داد که این کار انجام نشد و در مجلس به وزیر نیرو تذکر داده شد، این وزارتخانه نیز موضوع فاضلاب روستایی را بلاتکلیف گذاشت.

حدادی با انتقاد از تصمیمات سلیقه ای علیرغم زندگی واقعی مردم و عدم حضور میدانی در روستاها توسط کارشناسان طرح هادی تصریح کرد: متاسفانه شوراها و دهیاران استان البرز حق ندارند. رای دادن.”

وی با اشاره به اینکه مردم طالقان باید از امتیاز انتقال آب از سد طالقان استفاده کنند، افزود: در کمیته مشترک پیشنهاد دادم 5 درصد از منابع فروش آب سد برای مردم هزینه شود. از این شهر و موافقت شد».

حدادی عدم توجه به 54 هزار نفری طالهان در طرح های تفصیلی محاسبه شده توسط مرکز آمار در سال 96 را میراث ناراحت کننده دولت قبل دانست و گفت: متاسفانه اکثر سرانه جمعیت نقل قول نمی شود.

وی با اشاره به اینکه یک هفته مانده به نوروز 1401 با موافقت استاندار البرز دستور بازگشایی جاده طالقان صادر شد اما این بزرگراه به تعهدات خود عمل نکرد، تصریح کرد: برای این زمان 200 میلیارد تن مصوب شد. رئيس جمهور.

حدادی تکمیل پروژه راه طالقان را منوط به تحویل 300 میلیارد تن دانست و گفت: وزیر راه و شهرسازی قول داده است 100 میلیارد تن باقیمانده را تامین کند و گازرسانی به 25 روستای بالای طالقان نیز در مردادماه انجام می شود. 26.

وی با اشاره به اینکه اعتبار ویژه ای برای گازرسانی به روستای درد طالقان در نظر گرفته شده است، از نبود کد برای روستای محل سکونت آیت الله طالقانی انتقاد کرد و در بخشی دیگر گفت: تکمیل مجموعه ورزشی و ساخت بیمارستان کار مردمی است. درخواست.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید