انتقاد نماینده سابق کهگیلویه از اظهارات این نماینده مجلس + تصویر

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792354

سخنگوی سابق کهگیلویه با انتقاد از نایب رئیس کمیسیون اقتصادی ممنوعیت واردات عینک آفتابی و آلات موسیقی گفت: موسوی به مشکلات واقف است و چنین کمیسیونی بر سر ملت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز کاظم موسوی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم درباره ممنوعیت آلات موسیقی در روزهای اخیر گفت: ما اسلام هستیم. جمهوری. چرا باید با این همه شهید و دانشمندی که داریم آلات موسیقی وارد کشور شود؟ مبحث آلات و لوازم موسیقی مثل آقاندر مهم نیست، حتی برای آن وقت و هزینه می کنیم.

موسوی با تاکید بر اینکه واردات آلات موسیقی به کشور مناسب نیست، گفت: به نظر من واردات این آلات به کشور صلاح نیست. بنده و همکارانم به عنوان خدمتگزار مردم تنها دغدغه ما در شبانه روز معیشت مردم است.

موسوی افزود: اگر افرادی که به دنبال آلات موسیقی هستند و یا خواسته های شخصی آنها از کشورهای دیگر باشد، می توانند از ایران خارج شوند.

سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان این نماینده مجلس در صفحه مجازی خود نوشت:

وی تاکید کرد: این نماینده مجلس به قدری نامناسب است که نمی داند موسیقی یکی از آثار جمال خداوند است که نمونه هایی از آن مانند آواز پرندگان، صدای آبشارها و نهرها را خداوند به ما نشان داده تا انسان ها می توانید با ابزارها بیشترین بهره را از خود ببرید.

نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدای دلنشین قرآن یکی از این موضوعات است، گفت: این آقا در کسوت روحانیت به نوازندگان ایرانی جرأت می کند و التماس می کند که بروند.

وی در پایان تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی که این آقا نایب رئیس آن است، مشخص است که چه گل هایی به سر ملت می ریزند.

73e8a52c c598 4512 b24f b0007ce1a08d خبر خاکستری


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید