این نماینده مجلس از تعلیق رتبه بندی معلمان و وضعیت معیشتی فرهنگیان انتقاد کرد

این نماینده مجلس از تعلیق رتبه بندی معلمان و وضعیت معیشتی فرهنگیان انتقاد کرد

روز جدید : نماینده نیشابور در مجلس در جدیدترین اخبار رتبه بندی معلمان با اشاره به وضعیت معیشتی فرهنگیان و مشکلات اقتصادی از تعلیق رتبه بندی معلمان انتقاد کرد.

هاجر سنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در بین دستورات خود گفت: نه تنها آموزش و پرورش بلکه بسیاری از وزارتخانه ها را شامل می شود.

سنارانی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمانی داریم که کیلومترها سفر می کنند اما متأسفانه هیچ جا به آنها حقی داده نمی شود. ما برای هر یک از وزارتخانه‌ها و وزارتخانه‌ها یک لینک خواستیم. «ما آموزش و پرورش داشتیم. عزیزی این مطلب را در آموزش و پرورش برای ما ارسال کرد، این روزها دولت و مجلس به تنهایی گل می زنند اما ما پنالتی روی دروازه خودی ندیدیم.

وی با اشاره به رتبه بندی معلمان تاکید کرد: با سابقه رتبه بندی معلمان شاهد بودیم که این یک مدال طلا در روش تصمیم گیری مسئولان است، اما متاسفانه دولت از این موضوع که ریالی در این زمینه هزینه شده است خودداری کرده است. آموزش چند برابر در فرهنگ و اقتصاد است، سلامت و حتی امنیت به جیب دولت برمی گردد، امیدوارم بدانیم جامعه ای که فرهنگ والای معلم را ارج می نهد در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز شده است. .

وی ادامه داد: چه روزهای سختی; معلمان برای امرار معاش، بیمه مستمری بگیران ناراضی از وضعیت و بازاریان به نوعی تحت فشار شدید قرار دارند و افزایش اجاره بها و هزینه های زندگی علاوه بر وضعیت اقتصادی، فشار بر مردم، کشاورزان به دلیل کمبود آب را افزایش داده است. برای نجات. محصولات آنها چشیده می شود و کشاورزان و دامداران ابتدا به رحمت خدا و سپس به بندگان نگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید