آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان از زبان نماینده مجلس

آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان از زبان نماینده مجلس

روز جدید نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: خوشبختانه با پیگیری و همکاری و اهتمام مجلس یازدهم شاهد افزایش 60 درصدی اعتبار لایحه نظام طبقه بندی معلمان در بودجه 1401 د.

فاطمه محمدبیگی یکشنبه شب در دیدار با نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در روابط عمومی این نماینده مجلس گفت: بودجه سال 1401 هستیم.

وی با اشاره به تلاش مجلس برای دستیابی به نظام رتبه بندی معلمان در سال آینده، افزود: این اعتبار که قبلاً 25 هزار میلیارد تن بود به 40 هزار میلیارد تن افزایش یافته است که 15 میلیارد تن بیشتر از بودجه اولیه است.

محمد بیعی ادامه داد: متأسفانه به دلیل بی توجهی کارکنان شاهد اجرای سند 2030 یونسکو در بخش هایی از آموزش و پرورش بوده ایم و این روند باید به سمت اجرای صحیح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تغییر یابد. «زیرا توجه به مسائل تربیتی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

لزوم توجه بیشتر به دانش آموزان روستایی و فقیرنشین

نایب رئیس کمیسیون تلفیق حمایت از جوانان و خانواده در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه درخواست جدی ما توجه به مدارس و دانش آموزان در مناطق مختلف به ویژه مناطق روستایی و فقیرنشین استان قزوین است، اظهار داشت: در این راستا باید به مدارس و دانش آموزان توجه شود. در نظام آموزشی در آن حوزه هایی که باید به آن پرداخته شود.

محمد بیگی افزود: یکی از این نقاط ضعف دوری از سیستم آموزشی و پرورشی چهره به چهره و چهره به چهره است که باعث می شود ارتباط حسی و عاطفی معلم و دانش آموز به حداقل برسد و دانش آموز به تدریج به نوعی آموزش مجازی عادت کند. معلم می تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: درخواست ما از وزارت آموزش و پرورش به دلیل تعطیلی مکرر و کمپ های تصادفی مدارس در 2 سال اخیر است، باید برای سال آینده به گونه ای برنامه ریزی کنند که آموزش و پرورش از راه دور و مجازی به ریل تبدیل شود و در این تغییر. , راه آهن به گونه ای عمل نکنید که آموزش مجازی بلافاصله رها شود. آموزش مجازی باید مکمل آموزش حضوری باشد

دیدگاهتان را بنویسید