گزارش دلسوزانه روزنامه همشهری از خواهر علی کریمی!

مراقب باشیم؛ اول از عنوان برادر سوء استفاده کرد و دوم دروغ گفت و با امید واهی او را فریب داد و سوم اموالش را دزدید و چهارم بی توجه به رنج و زحمت خواهرش او را تنها گذاشت و فرار کرد و پنجم. او با ژست سیاسی هویت خود را به دلیل فساد اقتصادی پنهان کرد. خودت را لو نده و دیپورت نشو.

آیا این روند آشنا نیست؟ او این کار را به تنهایی با خواهرش انجام نداد. او با بسیاری از خواهران ما در این سرزمین این کار را کرد.
این یک داستان دردناک است. ماجرای علی کریمی تنها ماجرا نیست.
پدر مهسا اینطوری نبود؟ آیا پرده ها از بین نرفت و بشقاب دراز کشیده اش از پشت بام نیفتاد؟ روزی که جلوی دوربین گفتی دخترم حتی برای سرماخوردگی هم دکتر نرفت. با این حال فیلم او در فضایی خصوصی منتشر شد و گفت که مهسا سابقه بیماری و جراحی و غیره دارد.
مادر کیان چطور؟ آیا زمانی که کیان برای خونریزی به دامان قاتلان پسرش پناه برد همه چیز مشخص نبود؟ وقتی کیان برای تروریست ها و قاتلان درخواست عفو کرد، چشم ها باز نشد؟
مسیح علینژاد، آیا برای ما کافی نبود که ببینیم این تقلب ها با هدف تقسیم این سرزمین به بهانه آزادی برهنگی است؟ آیا از عکس یادگاری او با قاتلان حاج قاسم و صاحبان سفره های بایکوت نفهمیدیم؟
از رسوایی مشترک حامد اسماعیلیون با منافقین شقی که سالها دستشان به خون مردم ایران آغشته است، معلوم نشد که دلالان هواپیمای اوکراینی چه نقشه ای می کشند.
ما از همراهی ربع پهلوی با صهیونیست های کودک کش و بدترین دشمن مشترک بشریت با چه بلایی روبرو هستیم؟
اتحاد فرضی آنها در کمتر از چند ماه با زشتی تمام درهم شکست تا اینکه معلوم شد گرگ ها با چشمان باز رو به روی هم خوابیده اند تا ناگهان همدیگر را نگیرند و گاز بگیرند.
از دیوان و ددان خبری نیست. درباره کسانی است که با بی احتیاطی در حلقه کرکس ها گروگان شدند و در میان زوزه شغال ها صدای شیرها را نشنیدند و سرانجام به غول های صحرا تبدیل شدند.
خواهر علی کریمی نماد است; نمادی برای خواهرانمان.
فقط؛ آنها از اعتماد سوء استفاده کردند، دروغ گفتند، کلاهبرداری کردند و آدم ربایی کردند و عده ای را در زندان ها و حلقه های اعدام گذاشتند و در نهایت از دشمنان آن مردم آرامش گرفتند. یک ویزا و یک کیسه دلار و یک …
بیایید چشمانمان را باز کنیم. ببینیم عبرت بگیریم و دیگر به ناکس اعتماد نکنیم… و به قول سعدی «پیمان دوست را با حرف دشمن شکستی/ ببین که شکستی و به کی پیوستی»!

دیدگاهتان را بنویسید