گزارش مجله کیکر از معرفی سردار آزمون

گزارش مجله

کاپیتان تیم ملی کشورمان شب گذشته برای اولین بار در سه ماه اخیر آزمون در ترکیب اصلی بایرلورکوزن مقابل گریت فورت قرار گرفت و توانایی های خود را به نمایش گذاشت.

آزمون در این دیدار یک گل و پاس گل داد تا تیمش با نتیجه 4-1 پیروز شود. مجله معتبر آلمانی «کیکر» امروز از سردار آزمون و شاین خبر داد.

در پیروزی 4 بر صفر لورکوزن مقابل گریترفورد، سردار آزمون برنده این دیدار شد و تصمیم جراردو سیوان سرمربی لورکوزن را به نفع مهاجم ایرانی تایید کرد. البته سیوان تصمیم آسانی نگرفت و ریسک کرد.

این تقریبا تنها سوالی بود که جراردو سیوان باید قبل از بازی در فورت بزرگ به آن پاسخ می داد: چه کسی پشت خط مهاجم یا در کنار پاتریک شیک بازی می کند؟ مربی باید در مقابل لوکاس آلاریو به عنوان مهاجم دوم در محوطه جریمه تصمیم می گرفت و در نهایت سردار آزمون را به عنوان مهاجم دوم در ترکیب اصلی لورکوزن به خطر می انداخت.

مهاجم ایرانی ابتدا قوی به نظر می رسد و پاس بلند آندریاس لینده دروازه بان حریف خود را دریافت کرد و آن را تبدیل به گل کرد تا تیمش 2-1 پیش بیفتد. در این دیدار سطح کلاس تستی مشخص شد که شش ماه مانده به پایان قراردادش در زمستان با مبلغ 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن آمد.

سیوان با تمجید از مهاجم ایرانی خود گفت: سردار با دوندگی ها، تصمیمات خوب، پاس های خوب خود مطمئنا در یک سوم پایانی انگیزه ایجاد می کند. از آنجایی که تست فقط در دسامبر قبل از انتقال از روسیه با مصدومیت انجام شد، پس او در تعطیلات بود و نتوانست در ترکیب اصلی باشد. او بعداً به دلیل عفونت پس از عروق کرونر به دلیل نیاز به آنتی بیوتیک از حضور در تمرینات منظم بازماند و به همین دلیل حضورش در ترکیب اصلی به تاخیر افتاد.

اما این تنها ریسک در تصمیم سیوان برای قرار دادن آزمون در ترکیب اصلی نبود. در نهایت از همان ابتدا مشخص شد که بازیکن ایرانی همچنان نمی تواند 90 دقیقه کامل را از نظر بدنی سپری کند. اگرچه این معمولاً دلیلی برای معرفی نکردن بازیکن به ترکیب اصلی نیست، اما در بازی مقابل گریت فورت به دلیل کمبود شدید بازیکن مهم بود.

پس از این تصمیم، سیوان در نهایت تنها لوکاس آلاریو را در اختیار داشت. سیوان با علم به اینکه آزمون به میدان نمی رود، در شرایطی که به دلیل مصدومیت ضروری بود، توانست جای شیک را بگیرد. اما او این کار را نکرد و از همان ابتدا در تست میدانی شرکت کرد و جواب ریسکش را گرفت.

اما برنامه ریسک سیوان به آزمون کاملا پاسخ داد. این بازیکن 43 ساله گفت: “ما با آزمایش پتانسیل تهاجمی بیشتری داریم، او این را ثابت کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید