گزارش یک مجله پرتغالی برای نفش مهدی طارمی

گزارش یک مجله پرتغالی برای نفش مهدی طارمی

مجله پرتغال رکورد در گزارش امروز به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و او را مهره اصلی پورتو و کونسیچ .o نامید.

پورتو بامداد دوشنبه در هفته بیست و چهارم لیگ پرتغال به مصاف ژیل ویسنته رفت و با نفوذ طارمی به سختی به تساوی یک بر یک رسید.

در این دیدار ستاره ایرانی کمک رسانی کرد و در آخرین لحظات موقعیت عالی ایجاد کرد که تیر دروازه او را از گلزنی باز داشت.

طارمی در دیدار مقابل ژیل ویسنته امتیاز خود را به 10 پاس گل رساند تا مانند فصل گذشته آمار خیره کننده ای را به ثبت برساند.

ستاره ایرانی مانند فصل گذشته 10 گل و 10 پاس گل را پشت سر گذاشت تا نشان دهد چقدر برای پورتو ستاره مهمی است. پس از جدایی لوئیز دیاز از پرتغالی و انتقال او به لیورپول، از هم اکنون همه نگاه ها به طارمی است تا در غیاب ستاره کلمبیایی، او را هسته اصلی کونیشائو لقب دهند.

ضبط گزارش با این عنوان آغاز می شود: مهدی طارمی مهاجمی که در پورتو و تیم کونسیچ تیم او نقشی بزرگتر از گلزن دارد.

ستاره ایرانی در این فصل در 34 بازی 15 گل و 13 پاس گل برای پورتو به ثمر رسانده و حالا با جدایی لوئیز دیاز، تاثیرگذارترین بازیکن پورتو است. او در مسابقات قهرمانی اروپا در کنار امباپه قرار دارد و 10 بار برای تیمش گلزنی کرده است.

آخرین قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال به 2 فصل قبل برمی گردد و این تیم حالا قصد دارد با کمک ستاره ایرانی به سی امین قهرمانی خود برسد. آنها اکنون با 64 امتیاز صدرنشین هستند و اسپورتینگ 58 و بنفیکا با 54 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

از طرفی پورتو قصد دارد به روند صعودی خود در لیگ اروپا ادامه دهد و بتواند به مراحل پایانی و حتی قهرمانی در این رقابت ها راه پیدا کند. آنها در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن لاتزیو و مائوریتزیو ساری در بازی رفت به مقام سومی دست یافتند تا جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کنند.

پورتو در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید به مصاف لیون برود، تیمی که برای این فصل در فرانسه آماده نیست و با غلبه بر پیتر بوش شانس صعود به جمع هشت تیم پایانی را دارد. از سویا، بارسلونا و حتی لورکوزن می توان به عنوان مدعیان بزرگ قهرمانی در این رقابت ها نام برد.

اما دیدار مهم این هفته پورتو به صبح فردا برمی گردد که این تیم باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال به مصاف اسپورتینگ لیسبون، مهم ترین رقیب خود برود. باید دید مهدی طارمی که در دیدار قبل مقابل این نماینده قدرتمند پرتغال گل تساوی تیمش را به ثمر رساند، در بازی فردا چه عملکردی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید