گزینه استقلال با باشگاه قطری به توافق رسیده است

ابراهیمی فصل گذشته 13 بار در ترکیب الوکرا قرار گرفت و 1098 دقیقه در زمین حضور داشت که حاصل آن 2 گل زدن و پاس گل بود. امید طی دو فصل 44 بار در رقابت های مختلف برای الوکره به میدان رفت و 7 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل داد که آمار خوبی برای یک هافبک دفاعی است.

ابراهیمی قبل از الوکره در تیم الاهلی حضور داشت و 49 بازی برای آن تیم انجام داد و 6 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد. ابراهیمی در لیگ ستارگان قطر آمار جالبی از خود به جای گذاشت. او 73 بازی انجام داد، 9 گل زد و 5 پاس گل داد. امید چهارمین فصل حضورش در لیگ ستارگان قطر را به پایان رساند و البته در سن 36 سالگی به احتمال زیاد به حضور در لیگ ستارگان ادامه خواهد داد.

ابراهیمی که از سال 1392 در تیم ملی حضور دارد، 53 بار در ترکیب تیم ایران قرار گرفته اما نتوانسته دروازه حریف را باز کند. با این آمار امید همچنان در لیگ ستارگان مشتری دارد و باشگاه با او به توافق نهایی رسیده است. باشگاه الشمال که چند روز پیش پوآ اسبقی را به عنوان سرمربی منصوب کرده بود، با ابراهیمی وارد مذاکره شد و طرفین برای امضای قراردادی دو ساله به توافق رسیدند.

مبلغ این قرارداد در دو فصل 850 هزار یورو عنوان شده است. امید با سال ها سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر و همچنین تجربه فرماندهی بالایی که در خط هافبک دارد، مورد توجه صباغی و شمال قرار گرفته و احتمالا یکی از بازیکنان مهم این تیم در فصل آینده خواهد بود. . جالب اینجاست که او فقط یک سال از پوجا اسبقی، ​​سرمربی ایرانی شمال کوچکتر است.

قرارداد ابراهیمی با الوکرا در تاریخ 30 ژوئن (حدود 12 روز دیگر) به پایان می رسد و او به عنوان بازیکن آزاد راهی شمال می شود. استقلال لیگ ایران علاقه داشت ابراهیمی را مجبور به بازگشت کند اما امید ترجیح داد فعلا در قطر بماند و در لیگ ستارگان به بازی ادامه دهد. استقلالی ها با این انتخاب باید امید ابراهیمی را فراموش کنند و به دنبال بازیکن جدیدی برای بازی در مرکز خط هافبک باشند.

امید یکی از فوتبالیست های ایرانی دست کم گرفته شده است که بی سر و صدا و بدون زحمت فوتبالش را دنبال می کند. او در زمین می‌جنگد و سنگ تمام نمی‌گذارد، اما او یک مرد معمولی است که لبه زندگی‌اش را گرفته است. شاید به همین دلیل است که او در آستانه تولد 36 سالگی خود در قطر مشتری دارد. این نیز در شرایطی که قانون الزام به جذب بازیکن آسیایی در قطر تغییر کرده و سایر باشگاه ها اجازه ندارند بازیکنی از این قاره را به ترکیب خود اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید