گفته می شود یک مرد در اثر تیراندازی جان باخته است

گفته می شود یک مرد در اثر تیراندازی جان باخته است

روز جدید : پیدا شدن جسد مردی که در یکی از خیابان های تهران پشت فرمان خودرویش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، تیم جنایی را در مقابل معمایی پیچیده قرار داده است.

چند روز پیش مردی در حال عبور از یکی از خیابان های مرکز تهران بود که با مشاهده یک خودروی پژو 206 راننده خودرو سرش را پشت فرمان گذاشت و بی حرکت ماند. عابر فکر می کرد که اتفاق بدی برای راننده افتاده است، به سمت ماشین رفت و با دست به شیشه برخورد کرد. اما راننده حرکت نمی کند.

عابر وحشت زده با پلیس تماس گرفت و بلافاصله ماموران برای بازرسی به محل حادثه رفتند. پس از بازکردن خودرو متوجه شدند که راننده جوان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد وهابی بازپرس جنایی تهران گزارش شد و وی به همراه تیم تحقیقات پلیس آگاهی در محل حاضر شد.

در بررسی ها مشخص شد که یک گلوله به میگرن این جوان شلیک شده و یک قبضه اسلحه کوچک معروف و کوچک در دست راستش گرفته است. به نظر می رسد مرد جوان اقدام به خودکشی کرده است اما به دستور بازپرس جنایی در تهران تحقیقات برای فاش شدن راز ماجرا ادامه یافت.

با توجه به شماره ثبت، هویت مقتول مشخص شده است. او متاهل بود و یک فرزند داشت و همسرش می‌گفت که اخیراً برای خرید از خانه خارج شده است. از سوی دیگر پدر و مادر این جوان با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که پسرشان کشته شده و امکان خودکشی برای او وجود ندارد.

آنها گفتند پسرشان زنده و خوشحال است و اینکه او خودکشی کرده صحت ندارد. در پی شکایت خانواده، تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه یافت و بازپرس جنایی تهران از کارشناس اسلحه خواست تا در مورد تیراندازی تحقیق کند. کارشناس با بررسی دقیق متوجه شد که گلوله از سمت راست میگرن وارد شده اما در دست راست متوفی اثری از باروت وجود ندارد.

این فرضیه را تأیید کرد که فرد دیگری تیراندازی کرده و کشته است. بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای افشای اسرار این تیراندازی مرگبار وارد عمل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید