گل محمدی برای فصل آینده به پرسپولیس تقویت شده فکر می کند؟

گل محمدی برای فصل آینده به پرسپولیس تقویت شده فکر می کند؟

پرسپولیس در شرایط غیرعادی و بی سابقه ای قرار دارد. قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر شانس اول قهرمانی نیست و حریف سنتی را به این جام نزدیکتر می بیند. این شرایط طبیعتا سخت است و انتقادات زیادی را به ستاد قرمزها وارد کرده است. از دید خیلی ها استقلال فعلی فرهاد مجیدی – نه از نظر فرم بازی و نه از نظر نیروی کار – تیمی نبود که بتواند یک سری دیگر از مسابقات قهرمانی سرخ ها را بشکند. یعنی اگر پرسپولیس الان در موقعیت ضعیفی قرار دارد، عمدتاً به خاطر اشتباهات کادرفنی است. شکست مقابل آلومینیوم اراک، محرومیت مقابل تیمی مثل پدیده مشهد و عقب نشینی نکردن مقابل تیم هوادار تازه تاسیس باعث شد تا پرسپولیس در شرایط نامعلوم و سختی قرار بگیرد. یحیی گل محمدی فقط خوش شانس بود که استقلال هم بعد از دربی از روزهای خوبش فاصله گرفت. او همچنین برای پیکان گلزنی کرد و در اوت جام حذفی را به دست آورد. وگرنه شاید الان فشار روی سرمربی پرسپولیس خیلی بیشتر از اینها بود. این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن بیفتد.

شاید پرسپولیس در 6 هفته آخر استقلال را پشت سر بگذارد و با قهرمانی خاطره انگیز دو هت تریک خود را تمام کند، شاید آنقدر کار کند که حتی از سپاهان هم عقب بماند و سوم شود. با این حال، مهم نیست که در هفته های اخیر چه اتفاقی می افتد، به نظر می رسد یحیی بیشتر به فکر فصل آینده است. تا بازگشت جمعی از ستارگان قدیمی پرسپولیس، این تیم را بر روی جلد مدعی اول قهرمانی بازگرداند.

این روزها شایعات زیادی درباره بازگشت علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و علی علیپور به پرسپولیس شنیده می شود. فرض کنید نیمی از این بازیکنان برگردند و مثلا مرتضی پورعلی گنجی قرمز شود. در این صورت کدام تیم در ایران نزدیک پرسپولیس نیروی انسانی خواهد داشت؟ خود یحیی قبلا قراردادش را تمدید کرده و اگر اتفاق خاصی نیفتد فصل آینده سرمربی سرخپوشان می شود. در نتیجه شاید راز آرامش یحیی پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک و حذف از جام حذفی همین باشد. به یاد داشته باشید که او که مدام نمی خواهد استعفا دهد، این بار در مورد استعفا چیزی نگفت و برعکس گفت: برای ساختن تیم بهتر باید کنار هم باشیم. شاید یحیی این روزهای سخت و گرم را با رویای بازگشت ستاره ها به پرسپولیس پشت سر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید