گیج شدن اسرائیلی ها از حملات سایبری فزاینده: ایران از فناوری جدید استفاده می کند!

گیج شدن اسرائیلی ها از حملات سایبری فزاینده: ایران از فناوری جدید استفاده می کند!

روز جدید : حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی در هفته های اخیر افزایش چشمگیری داشته و باعث سردرگمی مقامات و رسانه های این کشور شده است. هکرهای مرتبط با ایران نام، عکس و آدرس یک کارشناس امنیت سایبری اسرائیلی را که بر روی هک ایران در مواجهه با یک تهدید ظاهری متمرکز بود، فاش کردند.

هکرهای مرتبط با ایران نام، عکس و آدرس یک کارشناس امنیت سایبری اسرائیلی را که بر روی هک ایران در مواجهه با یک تهدید آشکار متمرکز شده بود، فاش کردند.

روز چهارشنبه، هکرهای ایرانی در مورد آخرین ترفند خود در جنگ سایبری که در جریان است، دروغ گفتند و نام، عکس، شماره تلفن و مکان یک کارشناس امنیت سایبری اسرائیلی که متخصص در هک ایرانیان است را فاش کردند.

انتشار این اطلاعات که به تکنیک تشخیص معروف است، تهدیدی آشکار برای کارشناس امنیت سایبری و همچنین سایر اسرائیلی هایی است که در همین زمینه کار می کنند.

گفته می شود که این اسرائیلی به دلیل فعالیت در واحد سایبری 8200 سرویس اطلاعاتی اسرائیل، نیروهای دفاعی اسرائیل و در حوزه غیرنظامی با شرکت امنیت سایبری Clear Sky مورد هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفته است که طی آن وی تعدادی از هک های ایرانی را کشف کرد. فعالیت ها.

اسرائیل و ایران سال‌هاست که درگیر جنگ سایبری بوده‌اند، بیشتر آن در سکوت، فقط گاهی حباب‌هایی روی سطح ظاهر می‌شود.

ماه گذشته، ایران اسرائیل را متهم کرد که در یک حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها در این کشور دست داشته است که به مدت یک هفته پمپ بنزین‌ها را تعطیل کردند.

چند روز بعد، یک گروه هکر مرتبط با ایران به نام Black Shadow یک شرکت میزبان اسرائیلی را هدف قرار داد و به طور موقت تعدادی از وب سایت ها را تعطیل کرد و اطلاعات کاربران یک سایت دوستیابی LGBT اسرائیلی به نام Around را به سرقت برد.

گروه Black Shadow همچنین سال گذشته حجم زیادی از اطلاعات شرکت بیمه اسرائیلی Shirbit را به سرقت برد و زمانی که از پرداخت باج امتناع کرد، اطلاعات را در Dark Web فروخت.

دیدگاهتان را بنویسید