گیلان میزبان 4 شهید گمنام بود


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917163

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان گفت: پیکر مطهر 4 شهید گمنام اخیراً تفحص شده همزمان با ایام فاطمیه در گیلان تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه، سرهنگ حسن حبیبی، مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در تشریح این خبر اظهار داشت: پیکر مطهر 4 شهید گمنام که به تازگی تفحص شده اند تشییع می شود. و همزمان با ایام فاطمیه در گیلان به خاک سپرده شد.

وی شهدا را مجسمه های زنده غیرت، عزت و اقتدار نظامی اسلامی دانست و افزود: امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه این استان به زودی میزبان 4 شهید گمنام خواهد بود، اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، میزبان این شهدای گرانقدر در شهرستان های رودبار خواهیم بود. همام و فومن.

سه شنبه 15 دی ماه 1401 مصادف با سوم جمادی الثانی سال 1444 هجری قمری، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

پیکر پاک 111 شهید گمنام اخیر تفحص شده مربوط به عملیات های تدارکاتی والفجر، والفجر 1، هیبر، بدر، کربلای 5، بیت مقدس 7 و عملیات تک دوشمان در سال 67 است که در مناطق عملیاتی جنوب کشف شد. عراق در استان های میسان و بصره عراق، همزمان در ایام فاطمیه در این کشور به خاک سپرده می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید