بوشهر میزبان سه شهید گمنام/ایران و علوی و فاطمی اگر آنها را به چشم شهدا ببینم فدک است.


ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920254

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کشور گفت: اگر این ایران علوی و فاطمی را به چشم شهدا ببینم زیارتگاه می شود و چه زیبا چشم حاج قاسم سلیمانی را دید که گفت ایران زیارتگاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انقلاب اسلامی از همان ابتدا با چالش ها و آزمون های بزرگی همراه بود. یکی از مهمترین چالش ها حمله صدام به ایران با عرق قدرت های بزرگ و تعداد زیادی از کشورهای حوزه خلیج فارس بود.

اگرچه یک سال بیشتر از انقلاب اسلامی نگذشته بود، اما مردم ایران از زن و مرد، نوجوان، پیر و جوان، همگی بر خلاف فرمان رهبر سابق انقلاب حضرت امام خمینی رحمه الله علیه السلام سخن گفتند. او تا دندان مسلح به مبارزه با این دشمن رفت.


728542061Q5A1775 خبر خاکستری

این جنگ که هشت سال به طول انجامید، در این هشت سال تعداد زیادی از رزمندگان جان خود را فدای کشور و انقلاب اسلامی کردند.

در این میان برخی از اجساد شهدا به دلایل مختلف رها شده و در اصطلاح به این شهدا مفقولاتر گفته می شود.

بوشهر امسال نیز میزبان سه شهید گمنام بود که همچون همیشه با استقبال باشکوهی به خاک سپرده شدند.


360264451Q5A2025 خبر خاکستری

اگر ایران علوی و فاطمی را به چشم شهدا ببینم، داغدار می شوم

حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در مراسم تشیع شهدای گمنام در مسجد جمعه بوشهر اظهار داشت: شهدا آمده اند تا با پیکرهای خود ما را به پایداری و ماندگاری در زیر خاک بخوانند. بنر از استان علوی.

خجت الاسلام علی اکبری افزود: باید واقعاً به چشم شهدا ببینیم چرا که نگاه شهدا بسیار فهیم است.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه کشور تصریح کرد: اگر این ایران علوی و فاطمی را به چشم شهدا ببینم زیارتگاه می شود و چه زیبا چشم حاج قاسم سلیمانی را دید که می گفت. ایران زیارتگاه است.


1443photo 2022 12 27 12 16 58 خبر خاکستری

وی تصریح کرد: رد پای شهدای ما در یمن، سوریه و عراق دیده می شود. پیام امروز شهدا این است که ناامید نباشید، خسته نباشید، در راه بمانید، پایدار باشید و در راه انقلاب بمانید.

حجت الاسلام علی اکبری تاکید کرد: حضرت فاطمه(س) الگوی ماست و تا جایی که توانست از امیرالمومنین پاسداری کرد و در سخت ترین شرایط 95 روز تلاش کرد از ولی امر خود محافظت کند.

دیدگاهتان را بنویسید