تدفین 4 شهید گمنام در لرستان/آرامش لاله های فاطمی در وطن


ساعت: 14:16
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920231

پیکر پاک 4 شهید گمنام امروز در لرستان تشییع شد و پس از سال ها لاله های فاطمی در سرزمین مادری آرام گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پیکر تعدادی از شهدای گمنام به طور همزمان در سراسر کشور تشییع و تشییع و پس از سال ها دوری از وطن، لاله های فاطمی به خاک سپرده شدند. در آغوش شهدا به خاک سپرده شدند سپس در دیار خود آرام گرفتند.

مردم ایران این بار نشان دادند که قدردان شهدا هستند، آمدند تا بگویند امنیت امروز به برکت خون پاک شهداست، جان خود را برای پاسداری از میهن و ارزش ها دادند، آمدند بگویند رشادت های شهدا و رزمندگان هرگز نمی میرد آنها فراموش نمی کنند و همیشه در صحنه حضور دارند.

امروز همراه با سراسر کشور پیکر مطهر چهار شهید گمنام در استان لرستان تشییع می شود و مردم شهید پورور لرستانی شهدای گمنام را تا بهشت ​​همراهی کردند.

لاله های فاطمی امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) آرام گرفت و حال و هوای امروز بسیاری از شهرها کربلایی بود.


تدفین 4 شهید گمنام در لرستان

سرهنگ محسن رشیدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در گفت و گو با سفیر افلاک گفت: امروز پیکر مطهر چهار شهید گمنام در بروجرد، خرم آباد و رومشکان تشییع می شود. چند روزی است. پیکر پاک شهدا در همه شهرها تشییع شد تا حال و هوای همه شهرها کربلایی شود.

وی افزود: امروز پیکر مطهر دو شهید در خرم آباد، یک شهید در بروجرد و یک شهید در رومشکان تشییع می شود که شهدای گمنام در عملیات های خیبر و بدر به شهادت رسیدند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست لرستان گفت: دو شهید گمنام 21 ساله، یکی 16 ساله و دیگری 17 ساله و سه شهید گمنام هستند. شهدا در شرق دجله و یک نفر در مجنون و امروز در استان لرستان در خاک آرمیده اند.

رشیدی بیان کرد: تاکنون پیکر 102 شهید گمنام در 33 نقطه استان تشییع شده و امروز با تشییع این شهدای گمنام در مجموع 106 شهید گمنام در استان تشییع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید