ساخت سریال دفاع مقدس در بوشهر / بدون مدارک پزشکی به دستور کمیسیون در بنیاد شهید بوشهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نعمت گلم پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد شهید مانند دولت کوچکی است که در استان بوشهر خدمات اعم از اشتغال، بهداشت، مسکن، فرهنگی، قضایی و حقوقی ارائه می کند. هر یک از معاونت ها همان وظایف دستگاه های اجرایی را انجام می دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوچر افزود: برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 700 خانواده شاهد و ایثارگر توسط بنیاد شهید بوچر استان بازدید شده اند.

وی با اشاره به اینکه 73 درصد کارکنان بنیاد شهید استان بوشهر از جامعه ایثارگران هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 1401 تاکنون 51 پرونده در کمیسیون موارد خاص رسیدگی و 257 پرونده به این کمیسیون ارجاع شده است. مرکز تخصصی شهید.

گلمپور گفت: در سال های گذشته سالی یک بار کمیسیون استانی برای تعیین درصد جانبازی در استان برگزار می شد. اما از ابتدای امسال دو بار کمیسیون پزشکی برگزار شده و پرونده 40 کمیسیون پزشکی در نوبت نداریم. تلاش می کنیم در پایان سال کمیسیون پزشکی برگزار کنیم.

مدیر عامل بنیاد شهید بنیاد بوشهر اذعان داشت: در استان بوشهر 27 مرکز آموزشی شاهد با مقاطع تحصیلی مختلف وجود دارد که در سال 1400 بیش از 400 دانش آموز ممتاز شایسته تقدیر هستند.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی گفت: با تفاهم صورت گرفته با صدا و سیما در صدد تولید و پخش فیلم یا مجموعه تلویزیونی هستیم تا اقتدار نیروهای نظامی و غیرنظامی استان بوشهر در دوران دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم. . . ”

گلمپور تاکید کرد: در طرح تغییر وضعیت خانواده های شهدا تاکنون بیش از هزار نفر در استان بوشهر تغییر وضعیت داده اند. در صورتی که فردی در سازمان مربوطه مشکلی داشته باشد می تواند جهت اقدام بیشتر با بازرسی اداره کل بنیاد شهید استان بوچر تماس حاصل نماید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید