یادواره شهدای گمنام و شهید فتحعلی قره باغ در اسلام آباد غرب برگزار شد + تصاویر

ساعت: 22:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785250

پس از شناسایی یکی از شهدای گمنام مدفون در اسلام آباد غرب؛

در پی شناسایی یکی از شهدای گمنام مدفون در اسلام آباد غرب، یادواره شهدای گمنام و شهید فتحعلی قره باغ با حضور خانواده وی در آن شهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اسلام آباد خبر، یادواره شهدای گمنام تپه نور شهدای اسلام آبادغرب و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فتحعلی قره باغی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه برگزار شد. فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی و نیروی انتظامی شهرستان، مدیران و مسئولان شهری و استانی و خانواده این شهید افتخاری که از استان همدان در این مجلس حضور داشتند در مسجد جامع اسلام آباد غرب برگزار شد.

سردار باباهانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه و حیدری فرماندار اسلام آباد غرب پس از استقبال از خانواده این شهید اهل استان همدج به سخنرانی در خصوص شهدا پرداختند. .

در این آیین معنوی برنامه های متنوعی اجرا شد، عزاداری ظهیر اهل بیت(ع)، شیر دادن به حضار، تعزیه خوانی و استقبال از فرزندان شهدا، شعر حماسی شاعران آئینی شهرستان، زندگینامه انجمن خوشنویسی و هنرمندان شهر . .

پس از پایان یادواره شهدا، مردم شهید پرور و کارکنان شهر شهید پرور و کارکنان شهر شهدای مرصاد خانواده این شهید را از مسجد جامع تا تپه نورالشهدا همراهی کردند. با حضوری پرشور همراه با آهنگ غمگین چمری به خانواده داغدار تسلیت گفتند.

شهید فتحعلی قره باغ یکی از سه شهید گمنامی است که در ژوئن 2012 در تپه نورالشهدا (عباسعلی) در اسلام آباد غربی به خاک سپرده شد. این شهید 19 ساله اهل شهرستان کهوند استان همدان است. وی در سال 1364 در عملیات والفجر 8 جان باخت که اخیراً با آزمایش DNA مشخص شد. والدین این شهید نیز با قدردانی از میهمان نوازی و ابراز همدردی با مردم و مسئولان استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب با 5 برادر این شهید خداحافظی کردند، مسئولان پرسیدند; پس از 36 سال در انتظار انتقال پیکر مطهر شهید به زادگاهش.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید