یادی از سید محسن طباطبایی پور/ «خانه مادر باشکوه» داستان کمپ ترک اعتیاد است.


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917666

پس از پایان برنامه های جشنواره بین المللی «سینما حقیقت» مراسم تجلیل از سیدمحسن طباطبایی پور با حضور دبیر جشنواره و جمعی از مستندسازان در پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، مراسم تجلیل از هنرمند پیشکسوت سید محسن طباطبایی پور از تهیه کنندگان عرصه سینمای مستند در شانزدهمین جشنواره سینماگفتار برگزار می شود. جشنواره بین المللی


سید محسن طباطبایی پور یکی از چهره های فعال سینمای مستند ایران است که با تأسیس مؤسسه سینمایی برق سبز در اصفهان و طی چهار دهه فعالیت با هدف احیای فرهنگ و هنر، آثار مستند و بلند بسیاری تولید کرده است. ایران و نمایندگی اقوام، میراث فرهنگی. ، مشاهیر، اساتید و نوابغ کشور تلاش کرده اند.

توضیحات دبیر جشنواره در مورد رای گیری و اکران آنلاین مستند

محمد حمیدی مقدم در پاسخ به این سوال که چرا نظرسنجی آنلاین از نظر کتبی اختیاری شد، گفت: در سال های گذشته مسئولیت رای مخاطبان برای انتخاب بهترین فیلم از دیدگاه مخاطب بر عهده انجمن بود که این کار را انجام داد. که امسال ندادند و ما هم وارد آن قسمت نشدیم. البته انجمن صنفی تهیه کنندگان همراه ما بود، اما نکته دیگری در مورد رای گیری وجود داشت.

وی در این خصوص افزود: فیلم های متعددی در پخش آنلاین حضور ندارند و بر این اساس اگر رأی گیری می شد، نظمی را که باید وجود داشت، نقض می کرد، بنابراین برای اینکه شبهه ای ایجاد نشود کلا حذف کردیم. “

حمیدی مقدم همچنین درباره علت پخش نشدن برخی فیلم‌ها در بخش آنلاین گفت: حدود چهار فیلم از جمله «قیرمسکونی» و «خانه مامان شکوه» به دلیل حفظ امنیت شخصیت‌ها در حال حاضر در منطقه آنلاین پخش نمی‌شوند. از فیلم ها و فقط در پردیس ملت به نمایش در می آید. البته با توجه به امکانات ویژه ای که در فضای جشنواره پردیس ملت در نظر گرفته شده است، جدای از دو اکران، اگر استقبال بیش از ظرفیت باشد، قطعا اکران سوم را نیز آماده خواهیم کرد.

مستند «خانه مامان شکوه» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی روایتی از یک کمپ ترک اعتیاد و داستان دخترانی است که در آنجا زندگی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید