یاماگا چگونه به استقلال برمی گردد؟

یاماگا چگونه به استقلال برمی گردد؟

کوین یاماگا در فصل گذشته بهترین بازیکن استقلال از نظر گل زده بود و سرمایه ارزشمندی برای این تیم محسوب می شد. شایعات جدایی این بازیکن از اواسط اسفند سال گذشته به گوش می رسد و برخی می گویند تیم های عربی حوزه خلیج فارس برای جذب او اقدام جدی کرده اند. البته استقلالی تاکید دارد که این بازیکن قرارداد دارد و نمی تواند از تیمش جدا شود اما حالا صحبت های دیگری از باشگاه می شنویم.

قراردادی بدون بند فسخ
مسئولان و اطرافیان باشگاه استقلال مدت هاست که این موضوع را مطرح کرده اند که یاماگا برای فصل آینده با استقلال قرارداد دارد و مهمتر از آن اینکه در این قرارداد بند جدایی وجود ندارد، بنابراین او قطعا در استقلال می ماند و سرمربی پرتغالی می تواند از این تیم استفاده کند. کند، اما نکته جدیدی در این زمینه ظاهر شد. مهم است که ببینیم چقدر درست است.

مکمل رمز و راز؟
بازیکنان استقلال تاکید می کنند که در قرارداد کوین یاماگا چیزی به نام بند یا بند جدایی وجود ندارد، اما اگر قرارداد او اصلاحیه ای داشته باشد، همین موضوع می تواند برای هواداران نگران کننده تلقی شود زیرا در چند سال گذشته درباره آن صحبتی نشده است. روزها درباره بازگشت بازیکن اروپایی استقلال مطرح شد و همه اینها در بی اطلاعی کامل رخ می دهد. اگر چنین مکملی در خارج از کشور وجود داشته باشد، یاماگا می تواند از آن برای امضای قرارداد با یک باشگاه جدید و پرداخت سهم استقلال و جدایی از تیم آبی پوشان ایرانی استفاده کند. البته برخی از چهره های نزدیک به مدیریت باشگاه مدعی هستند که چنین اصلاحیه ای در رابطه با قرارداد یاماگا ندیده اند، اما فراموش نکنیم که این صحبت ها برای مامه تیام هم مطرح شد اما او در نهایت توانست از استقلال جدا شود. هواداران استقلال حق دارند نگران باشند

دیدگاهتان را بنویسید