یامگا توانست به رکورد 210 روز کالانوی دست یابد

پس از دیدار برگشت استقلال و گل گهر در فصل گذشته که منجر به پیروزی 2-1 آبی پوشان در دیداری جنجالی شد، امیر قلانویی بار دیگر مغلوب تیم سابق خود شد تا به 210 روز شکست ناپذیری خود پایان دهد.

در شرایطی که به نظر می رسید استقلال و گل گهر امتیازات را تقسیم کنند، اخراج جلالی برای حردانی و بی دقتی قاسمی نژاد باعث شد عرب براگی خطای پنالتی را سوت بزند و بهترین موقعیت ممکن را برای شاگردان ساپینتو به ارمغان بیاورد. یاماگا هم پشت آن توپ قرار گرفت و آن را تبدیل به گل کرد تا استقلالی ها آن را با دست خالی به سیرکان برگرداند.

اوج این بازی شکستن رکورد شکست ناپذیری قلانوی و گلغر بود. پس از دیدار برگشت آبی های پایتخت و سیرجانی ها که با نتیجه 2-1 به سود شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید، آنها در 15 بازی متوالی بدون شکست به میدان رفتند تا اینکه باز هم مقابل استقلال شکست خوردند.

گل گهر در این فاصله موفق شد تیم های آلومینیوم، مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، هوادر، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و پیکان را شکست دهد و در جدال با پیکان، سپاهان، شهر خودرو، فولاد، مس رفسنجان، سپاهان و. مس کرمان نتیجه را دانلود خواهد کرد.

در واقع از زمان دیدار استقلال و گل گهر که در 24 اسفند ماه سال گذشته برگزار شد تا دیروز و به مدت 210 روز این تیم و امیر کلانوی شکستی مقابل حریفان خود متحمل نشده اند، بنابراین این ژنرال سابق که موفق شد شکست این مربی باعث افتخار است.

در مورد آخرین ناکامی گهر قبل از بازی دیروز باید به این نکته اشاره کرد که در بازی برگشت فصل قبل مقابل استقلال، کوین یاماگا موفق شد هر دو گل شاگردان مجیدی را به ثمر برساند. گل اول از روی اشتباه پنالتی به ثمر رسید که فروزان در گام اول توانست آن را مهار کند و گل دوم نیز از روی یک پنالتی در لحظات پایانی بود که باز هم توسط وینگر فرانسوی به گل تبدیل شد.

در دیدار روز گذشته باز هم کوین یاماگا موفق شد فروزان را فریب دهد و توپ را وارد دروازه گل گهر کند تا استقلال با سه امتیاز سیرجان را به مقصد تهران ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید